Gå til innhold

sorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste fem årene har jeg opplevd å miste tre mennesker jeg så på som selve tryggheten i livet mitt, min far, min søster og min farmor...og nå ser det ut som han som fikk meg gjennom denne tiden og som jeg gifta meg med, vil gå fra meg...Jeg er rimelig knust og kunne virkelig trengt noen til støtte meg til, for å miste nok en trygghet blir litt mye for meg og jeg har en liten gutt å ta vare på...hvordan skal jeg bevare fatninga og komme meg gjennom nok en sorg. Noen som har noen positive ord til meg i den mørke kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det var leit å høre. Først og fremst ville jeg prøvd å få denne mannen til å bli. Tror du han vil bli med på rådgivning? Det kan jo faktisk hende at livet deres sammen ikke har vært helt som det skal de siste årene fordi du har hatt det så vanskelig. Jeg har selv mistet begge mine foreldre før jeg ble 30 år og det har vært endel vanskelige tider på grunn av det. Men jeg kan love deg at du kommer deg gjennom dette uansett hva som skjer i forholdet ditt. Støtt deg til venner og andre familiemedlemmer. Få mannen din med på rådgivning og prøv å få ut av han hva du kan endre på for at han igjen skal bli lykkelig sammen med deg! Sender over mange klemmer og ønsker deg lykke til! Kjemp for det du vil ha.

Skrevet

tusen takk for svar. har egentlig ikke tenkt på at sorgen kan ha innvirket på forholdet- selv om jeg jo vet at jeg har tatt dødsfalla veldig hardt. traff ham noen få måneder etter søstra mi døde,og var egentlig på vei "utfor" om du skjønner og det å treffe ham fikk meg på fotene igjen. Jo vi har vært inne på tanken på parterapi...så håper vi får det til!

Skrevet

Hvis han ikke vil bli med i parterapi, så kunne du jo vurdere å gå i terapi alene, hvertfall som en begynnelse. Etter at moren min døde, så gikk jeg i terapi hos en godt voksen mann. Jeg gråt hele tiden de timene jeg var der og det føltes veldig godt. Bare det å snakke med noen som ikke kjenner til noe fra før.. Det er min sterke anbefaling. Terapauten kan sikkert også hjelpe til med forholdet også, selvom du kommer alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...