Gå til innhold

Pass på dere selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er d så mange der ute som oppriktig irriterer seg over hvordan andre velger å leve livet sitt???

Her er d hver dag masse innlegg om kvinnfolk som ønsker å ha en debatt om d de kaller "en dårlig" mor..

- Hvem har barna sine for lenge i bh, hvorfor d?

- hvem røyker inne? (IKKE JEG).. OK,,er d da noe å diskutere liksom??

- Hvem har riktige klær på barnet sitt i bilsetet? Du burde aldri fått barn dersom du ikke visste d!

- Ei jeg kjenner bruker helt feil oppdrager metoder, syns jeg. Hva syns dere?

osv, osv, osv............

Det er jo så mye d går an å debattere om.. men hvorfor ikke ta opp noe som angår en selv?? Noe en selv kan ha utbytte om å høre flere synspunkter om?

Man tjener ingenting på å snakke dritt om hvordan andre gjør ting, dersom man er så bestemt på at slik man selv gjør d er den eneste rett måten likevel..

Haha noen som forsto dette innlegget??

Har skrevet litt i irritasjon, over de som irriterer seg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man spør om ting her inne så må man vel regne med forskjellige svar? Er det ikke det man vil? Synes innlegget ditt ble litt dumt jeg..

Skrevet

Huff da.... følte du deg truffet nå??

Skrevet

syns innlegget ditt var fint jeg...

Det man må passe seg mest for er skriveleif!

Skrevet

Jo, så klart man må regne med forskjellige svar. D er jo d som er gøy! Men skjønner ikke hvorfor folk blir oppriktig irritert over hvordan andre lever livet sitt. Da d heller ikke påvirker ens eget liv på noen som helst måte..

Jeg kjenner jeg blir forbannet over folk som blir irritert på måten folk lever på.. når d ikke er deres business!

Skrevet

Burde man heller løpe ut å redde verden ?

Jeg synes det er bra å ha et sted der man kan diskutere, få råd ang en vanskelig situasjon og høre erfaringer fra andre steder! Selvfølgelig kommer det usaklige diskusjoner til tider, men det kan man ikke forhindre dessverre.. Jeg er enig i at man ikke skal blande seg oppi alt mulig, det er altfor mange som dessverre tror de har de rette svarene..

Men, samtidig... så er det MYE verdt å diskutere... Røyking rundt barn for eks.. Viktig å få frem at det ER IKKE OK!

Skrevet

Men det er HEELT forferdelig irl å spørre noen om hvorfor man har tatt silikon. Det er frekt, det.

Skrevet

Ja der sa du d: Få råd ang en vanskelig situasjon, høre om erfaringer osv. Kjempenyttig, og relevant!

HI

Skrevet

Haha, jeg kunne kommet på LANGT viktigere ting å diskutere enn røyking rundt barn!!!

Og nei, jeg røyker ikke selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...