GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Må eg jobbe det igjen? Eg jobber turnus, så det er jo mulig.. Når eg nevnte det for en av sjefene mine at eg måtte få fri en dag pga kartkjøringen, så fant vi en annen dag som eg kunne jobbe igjen (søndags kveld), men nå sier mannen min at når han tok lappen, han jobbet også 100% (men ikke turnus) så fikk han fri uten lønn.. Eg vil jo aller helst slippe å jobbe det igjen, for 100% jobbing kjenner eg at er kjempe tøft.. Kan legge til at eg er lærling. tusen takk for svar
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Du har ingen rett på fri for å ta kjøretimer. Du kan selvsagt søke om ulønnet permisjon, men det er da opp til overordnet om det innvilges.
ellen-propellen Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Hvorfor ber du ikke om kjøretimer når du har fri? Det blir mest lønnsomt for deg.
ano`num *17.03.10* Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Er det ikke kjiipt å gå fra dagvakt til søndagsvakt da? Får du utbetalt tilleggene eller mister du de siden du velger å bytte dag selv?
Hufsla Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 kan ikke skjønne at du har krav på fri med lønn, men fordelen med å jobbe turnus er jo at man kan legge slike ting til når man har fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå