Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Bekymrer meg sånn over lengden til mini Han er bare 68cm, flere kommenterer hvor liten han er i lengden. Vil jo ikke at han må belastes med en veldig lav høyde. Jeg er 1.57 og pappan er 1.80.. regnet ut at han anntagelig vil arve en høyde på rundt 1.75 +/- 10 cm Hadde ikke vært kjekt om han bare ble 1.65 cm. Kjenner en mann på den høyden og han har strevd med forferdelige komplekser gjennom tennårene.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Nei.. Ikke bekymre deg over det. Helt fullstendig normal høyde.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 http://www.ammetaka.no/Baby/percentil.php Han ligger rett over absolutt gjennomsnitt på høyde. Så dette er bra
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Uansett er det vel tidlig å beregne hvordan han blir som ferdig utvokst.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Nå måtte jeg sjekke her hva min gutt var da han var 6mnd, hans lengde har hele tiden ligget midt på gjennomsnittet, mens vekta har vert litt over. Da han var 6mnd: 68 cm lang og 8430 gram
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Du kan ikke være annet enn en førstegangsmor HI, ungen er 6 mnd!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Er det ikke lov å bli litt bekymret da? jeg lager ikke oppstandelse over dette. Er bare at alle kommenterer sånn på det. Da begynner man jo å tenke. Men, ja jeg er førstegangsmor og lurer på mye rart i blant.. takk for svarene, da vet jeg at han ligger rett på gjennomsnittet og vokser fint. Bor på bygda og her er det ingen baby i hans alder i min krets.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå