Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 har kjøpt en slik en: http://petterpia.no/index.php?main_page=product_info&cPath=42_79&products_id=772 Er det ok å ha følgende på i voksien: tynn ullbody, tynn ull bukse, en passelig tynn genser og denne?blir det for lite/mye? (og selvfølgelig votter, lue og lester....)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det høres ganske greit ut i mine ører. Jeg bruker stort sett det samme, minus den tynne genseren. Så hun sover i ullbody, ullstrømpebukse og en ulldress utenpå. Ifølge bhg er hun god og varm nedi voksiposen. Har i tillegg med en dyne de kan legge over de dagene det blåser ekstra (her blåser det nemlig MYE altfor ofte!).
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Er det 30 minus ute kan det kanskje være bra, men i voksien holder det fint med ullundertøyet og lue.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 bare ullundertøy??hærlighet, så lite?bare body og bukse?er jo tynn ull vi snakker om her..ikke tykke ullgensre og bukser..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 hos oss hadde bare ullundertøy vært altfor lite, selv nå når det kun er mellom -8 og -10 grader! Sjekk heller hvordan temperaturen er på barnet når det våkner, så tilpasser man. Alle barn er forskjellige, noen er varme og andre er kalde av natur:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Oi, gutten min hadde i dag på seg. Body, strømpebukse, genser og reimadress. Og så satt han i vognposen sin. Og hos oss var det -10 Er det alt for mye klær det da? Syns nå det gørtes kaldt ut jeg ...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 20:53: hørtes kaldt ut det jeg skreiv i hovedinnlegget? min lille pike ligger å sover i voksien(7 mnd.), når hu sitter oppreist skal jeg ha vinterdress på...da er hun jo mere utsatt for kulden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå