Gå til innhold

hjelp! se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og BF holdt egentlig på å gå fra hverandre og det var egentlig blitt slutt.. Hadde sex en gang etter det ble slutt, men vi begge fant ut at det måtte bli siste gang.. hadde gått veldig dårlig mellom oss en stund og han var ikke særlig snill. veldig frekk mot meg osv.

Jeg hadde egentlig truffet en annen, en kjempe snill og sympatisk gutt.

Helt til jeg fant ut at jeg var gravid, med eksen.. den ene gangen var tydelig nok.. nå har eksen overtalt meg til å prøve igjenn og han har lovd han skal forandre seg.. jeg gikk med på det og sa at han skulle få en sjangse.. Men klarer ikke slutte å tenke på han som jeg møtte og hadde begynt å få litt god kontakt med.. hva skal jeg si til han?

ææ.. hodet mitt er bare rot for tiden. har veldig lyst å beholde barnet da jeg har opplevd SA et par ganger.. er det riktig av meg å gi han en ny sjangse? vi har et barn fra før og det beste for han og evt den nye babyen er jo at mor og far er sammen. men får som sagt ikke han andre ut av hodet. tenk om han er den rette for meg og ikke BF? siden vi har hatt det så dårlig det siste året.. var egentlig veldig klar for å gå fra han..

dinna tråden ble visst berre rot.. men det viser godt hvordan det er i hodet mitt for tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig: Høres ikke ut som det kommer til å fungere for dere i framtiden heller, det har en tendens til å ikke gjøre det når det først har vært slutt, og dere var enige om at det ikke kunne gå. Høres ikke lovende ut når du sier han ikke var snill mot deg.

Men, ikke la det påvirke valget ditt i forhold til barnet. Du sier dere har et barn fra før, og hvis dere samarbeider godt der, så er det vel ikke noe i veien for at det skal fungere i framtiden heller.

Når det gjelder han andre fyren, så må du jo bare være ærlig, spesielt hvis du bestemmer deg for å beholde.

Lykke til:)

Skrevet

Hva legger du i ordet "frekk mot meg..." ?slår han og slikt?

Skrevet

Når jeg leserer endel av trådene her inne skjønner jeg hvor ekstremt kjedelig jeg lever. Jeg er gift og thats it.....

men jeg kan jo lese litt her inne og så er jo mitt liv ganske greit

Skrevet

Behold barnet og vær glad for at du får to barn. Kjærligheten kan du finne siden. Enten vil han nye ha deg og barna ellers kan du jo bare vente. Ser ikke noen grunn til at du skal bli i det forholdet du er i nå da, så fremt du ikke er veldig glad i han og har mange fine følelser for han....

Skrevet

nei, han var aldri voldelig.. men kunne finne på å kalle meg MYE stygt pga sjalusi osv.. selv om jeg aldri hadde gjort noe som helst gale.. sa en gang at han ikke tålte å se meg prate med andre gutter.. men hallo, jeg kan ikke slutte å snakke med folk? jeg jobber i butikk og der er det ikke til å unngå.. kan heller ikke unngå folk som kommer bort til meg på byen.. gjør jo aldri noe, må være lov å føre en normal samtale..

får prøve å tenke på det en liten stund til.. vet overhodet ikke hva jeg skal gjøre.. er ikke så enkelt..

Skrevet

har fortsatt sterke følelser for BF, det er det som gjør situasjonen så vanskelig..

Skrevet

Du prøver videre med barnefar som er villig til å forandre seg, for mannfolk kan faktisk det. Fungerer det ikke så kan det jo hende at han andre liker seg så godt at han vil ha deg da. Man bør jo prøve å holde sammen, og iallefall hvis du fortsatt har følelser for han. Gå til familierådgivning:) vi holdt også på å gå fra hverandre (ingen andre inni bildet da men) og han har forandret seg mye og vi har det kjempebra og venter nr 2.

Tror helelr du ville angret om du velger han nye og finner ut at gresset ikke er grønnere på den siden, og bf går videre. Gresset må klippes på begeg sider vet du:)

Skrevet

sant nok, takk for den :) får vel bare prøve å se hvordan det går. Vi hadde det fantastisk fint det første året, har egentlig gått litt nedover siden det, men hvem vet.. han kan jo ha forandret seg. Lov å håpe hvertfall og gi det et forsøk :) vi kan sikkert bli lykkelige igjen om vi jobber for det begge to. er det ment to be ordner det seg. visst ikke, nei, då går det ikke. men har hvertfall prøvd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...