Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 En moderator som følte seg tråkket på pga innlegget mitt om hva som er "normalt" her inne? Helt utrolig når en ser hva annet som ligger her....jaja Jeg er visst VELDIG unormal siden meningene mine ikke engang kan stå på trykk. hehe!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det kan se ut til at alle tråder som inneholdt seksuelle ting er vekk. Jeg tror hvertfall det er det som har hendt. Så flere slike tråder her tidligere, men tryket ikke inn på dem. Var innom din rett etter du skrev den. Kanskje kom det kommentarer der som moderator ikke likte? Virker som enkelte moderatorer her inne har strengere sensur enn andre. Noen sletter enkle kommentarer, og skriver inn at det er slettet av moderator, mens andre sletter hele tråden og etterlater ingen spor. Det er et nytt firma som har overtatt modereringen, så da blir det vel litt surr i starten til de blir vant til ting her inne. Egentlig greit at det modereres nøyere da det ofte er mye hets og unødvendig mobbing her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå