Lille diamant Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Går forsatt her som ett spørsmålstegn etter at hcg-prøven på mandag viste bare 9 i hcg når jeg var 4+1. Har ikke kommet noe blødning enda, så tok en digital bare for å se...og der står det gravid 1-2 uker. Noen som vet hvor mye hcg denne må ha for å slå ut? Det må jo bety at hcg stiger, for slår ikke ut på hcg under 9 regner jeg med
Lille diamant Skrevet 25. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2010 Er veldig lurt å lese i bruksanvisningen visst den slår ut på 25 mIU, så det er jo ikke så veldig mye. Håpet at den slo ut på 50, for da hadde det jo vært endel stigning i hcg... Men men, får bare vente å se da!
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Oi oi. Dette virker jo lovende da!! Tror ikke den digitale viser gravid om du har 9 i hcg!! da må du nok over 25, noe som også kan tyde på at hcg er stigende hos deg! Håper å krysser alt for det!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Det stemmer jo også når du regner på det. 9 på mandag, 18 på onsdag og 36 på fredag. Så kanskje den var ca 26 i dag...
Lille diamant Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 Oj, det har jeg ikke regnet på engang håper du har rett Petrine! Vet jo egentlig ikke helt når jeg hadde EL denne syklusen pga at jeg gikk tom for EL-tester av alle ting. Så den eneste jeg fikk tatt var den 8. november, og då var EL-testen kjempe positiv...dagen etterpå var den negativ. Men testet jo positivt på grav.test 17.november, så noe rart har jo skjedd siden hcg kun var på 9, 5 dager etterpå igjen Men skal sies at vanlig CB har slått ut på kun 8 i hcg hos meg tidligere, så vet jo at de kan reagerer ved veldig lite hcg. Sukk... Så det kommer til å bli nervepirrende fremover er jeg redd! Men tar dette med en klype salt så lenge Men er veldig takknemlig for at du gir meg litt håp Petrine! Takk!
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Har hørt at de digitale ikke er så følsom som de andre. Og jeg tenker at når du får positiv på den så er du ihvertfall fremdeles gravid. Er jo så vanskelig når en ikke vet når el var... Om egget ditt festet seg dagen før du testet med blodprøve er det kanskje ikke så rart at hcg var på 9...Kanskje ikke produksjonen hadde kommet skikkelig igang. Vet ikke jeg altså, men jeg tror nok du er gravid. Skal du inn å ta ny hcg-prøve?
Lille diamant Skrevet 25. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2010 Antar at jeg hadde eggløsning rundt 8. november, og tok blodprøve 22. november, så egget skal jo ha rukket å feste seg da så jeg lever ihvertfall som gravid frem til neste prøve, som jeg skal ta på mandag som kommer. Vet jo at det kan skje mye underlig i ett svangerskap, så alt håp er kanskje ikke ute nei godt at du er positivt ihvertfall, hjelper litt det Hvor langt på vei er du da?
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 En må finne alle de små positive ting en kan Håp det hehehe =) Ja da blir det spennende å se på mandag. Jeg håper og krysser alt for deg!! Jeg har ikm og er akkurat 4 uker i dag Testet positivt på lørdag, 5 dager før Hvor mange uker er du?
Lille diamant Skrevet 25. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2010 Ja da testet du positivt tidlig Jeg er etter legens beregninger 4+6, men siden jeg mest sansynlig hadde hadde sen eggløsning så regner jeg litt anderledes. Så da er jeg 4+3 eller 4+4 idag, så blir spennende å se hva neste blodprøve viser egentlig. Men er viktig å tenke positivt ja, så får prøve så godt jeg kan! Men mistet helt troen da legen også syntes hcg-verdien var veldig lav, og mente jeg ikke trengte å forsette med progesteronstøtten jeg tok. Så tar ikke det nå, så kroppen må klare seg på egenhånd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå