Babyønske �� Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Min tidlige SA var mindre vond enn en vanlig mens. Altså ikke helt smertefri. Men trengte ikke smertestillende som jeg normalt måtte hatt om det var en vanlig mens
jadaneidaså... Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Ok. Men jeg har ikke hatt antydning til smerter. Men har blødd litt siden søndag... tok blodprøve i går, og skal ta ny i morgen. Spent*
Fødeklar_ja! Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Det treng ikke være abort.. Æ begynte plutselig å blø helt sinnsykt masse for en 4 uke sia, og va sikker på at det va abort på gang, og det va helt uten smerta. Men etter 4 tima på sykehuset og etter en ultralyd så viste det sæ at æ hadde hatt 2 egg som hadde kommet inn dit, og blødninga va det ene egget som ikke hadde festa sæ, mens den andre hadde det bare bra.. Pluss at de sir jo at lvmora og alt det andre oppi der e veldig skjørt og at det kan lett begynne å blø litt Så ikke ta sorgen på forskudd, det treng absolutt ikke være nåkka galt. Lykke til <3
jadaneidaså... Skrevet 25. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2010 Takk for oppmuntring:) Krysser fingre!
Fødeklar_ja! Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Krysse fingran sammen med dæ, håpe alt står bra til med lillebane
Plutselig_gravid Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Jeg har hatt en SA uten smerter i det hele tatt. Blødde i ca 1 uke. Vet ikke hvor normalt det er å ikke ha smerter (jeg bruker ikke å ha smerter når jeg har mensen heller). De andre SA ene jeg har hatt har vært VONDE.
Plutselig_gravid Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Og forresten. Krysser fingre for deg Ganske normalt å blø tidlig i svangerskapet, Håper det går rette veien for deg!
jadaneidaså... Skrevet 25. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2010 Æsj, det var det jeg ikke ville høre. He he. Blødde du mye da?
Lemonia Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Jeg hadde en SA i uke 11. Blødde utrolig mye, men hadde faktisk aldri smerter. Så det stemmer ikke at man må ha vondt eller at fravær av smerter betyr at det ikke går galt.
Plutselig_gravid Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 De første dagene blødde jeg litt mindre enn normal mens. På dag 4 tror jeg det var, husker ikke helt, kom det en stor klump ut og jeg så jo godt hva det var..... Da var jeg ikke i tvil om hva som hadde skjedd. Så blødde jeg en god del mer etter dette i et par dager, så var det stopp.
Håpefull77 Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Ja, men da måtte jeg ha utskrapning. Det skjedde i uke 8 og 11. Og blødningene var minimale. De gangene jeg har mistet tidlig har jeg hatt forferdelig vondt (uke 4 - 6), da har det også kommet mye blod. Det er veldig vanlig å blø tidlig i svangerskapet, i de fleste tilfellene går det bra. Så du må tenke postivt! Lykke til! Krysser fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå