Fødeklar_ja! Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Har i 2 netter på rad no drømt at æ kjenne spark inni magen, og æ går å tenke på det omtrent hvert ledige sekund no. E bare 14 uke på vei, så æ må nok sikkert enda vente hvertfall et par uke, men e jo så utålmodig hehe Huske ikke katti æ kjente det første sparket med minstejenta mi, og det irritere mæ. Men huske at første spark fra eldstemann va på 2 juledag 2004 mens æ va på kino
sisten Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 hehe, forstår deg godt, det er godt å kjenne de daglige sparkene.... De kommer snart, ofte rundt uke 16.
aprilprinsesse2011 Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 eg begynte å kjenne bobler eller kiling i uke 12-13, men er først nå de siste dagene at d kjennes mer ut som spark eller små dunk. var en skikkelig gym-time der inne i går når eg var på ul. så er vel bare å smøre seg med tolmodighet, så kommer d før du aner d:O)
Fødeklar_ja! Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2010 Har hørt at man kjenne det mye tidligere etetr flere svangerskap, og no e æ jo straks i uke 15, så no syns æ virkelig lillegull kan begynne å sparke mæ litt
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 jeg har foranliggende morkake så her begynte jeg å kjenne litt liv rundt uke 18... ventet og ventet og ventet:) men det kommer jo etterhvert... skulle bare ønske den morkaka ikke lå foran!!
babytassen<3 Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Jeg og, er 14+1 uke, bare venter og venter på å kjenne de små sparkene Har kjent litt sånn små bobling\kiling nå og da, men det er nok bar luft Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå