Gå til innhold

Utro eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her nå. Er så sliten, lei og fortvila.

Min mann var utro mot meg før vi fikk vårt første barn for 6 år siden. Vi kom oss videre. Nå i dag venter vi vårt 3barn sammen. Jeg har hatt en rar følelse i det siste, noe som ikke stemmer. Han er blitt forandret, sitter mye på Facebook og drar alltid 2-3 timer før han skal på ishockey trening. ( før dro han bare 1 time tidligere). I dag glemte han å logge ut av Facebook. Jeg bruker aldri og gå igjennom Facebook eller meldinger, men noe sa meg at jeg måtte det i dag. Der kom det fram mye. Men så usikker jeg er, vil stole på han, men klarer det ikke nå. Han har skrevet med et annet dame menneske (felles bekjent) helst siden august. Han kommenterer alt på hennes status.. alt fra at du er pen, så nydelig som du er, det kan jeg lære deg, kjør forsiktig alltid noen som er glad i deg, det kan jeg hjelpe deg med, selvsagt er du buden, blir jo ikke det samme uten deg, jeg liker deg osv... Liker absolutt alt hun skriver. Og de har vært på fest uten at jeg har vist det. Var slik det forrige forholdet hanes startet også :(

I dag skulle de tydeligvis møtes før hockeytreninga for at hun skal få låne en bag til sin datter. Dette er vell greit hvis han har fortalt meg det, men ikke at jeg skal finne det ut av meg selv på Facebook?

Har konfrontert han med det, men har bare flirer og sier at jeg er tullete. Sier: Jeg vil aldri gjøre samme feilen igjen og at han elsker meg!

Men hva skal jeg tro på? vil jo tro han, men klarer ikke. Vil ikke bli såret igjen. En gang utro, alltid utro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, for det første...Han ER utro når han i flere mnd har skrevet meldinger til ei annen dame om hvor PEN og nydelig hun er osv!

DET hadde ikke jeg funnet meg i!

Skrevet

Herregud HI, våkn opp!

Mannen din er da unormalt mye interessert i en annen dame. Nei, det er ikke noe man er når man har en kjæreste..

Utro? Tja, jeg ville ikke trodd noe annet..

Skrevet

Takk!

Jeg mener at slike ord er utroskap, men han nekter på det.

Jeg må væll ta et valg. Orker ikke dette flere ganger!

Skrevet

Du har tilgitt ham en gang, og dermed gitt grønt lys for å gjøre det igjen når mistenksomheten din har lagt seg. Jeg ville ikke stolt på ham for fem flate øre, og ville aldri tilgitt utroskap om han så hadde sippet og truet med å ta livet av seg.

Skrevet

Du behøver jo ikke akkurat å sitte og vente på håndfast bevis på om han har hatt sex med denne dama eller ikke. Det ville ikke vært poenget dersom jeg hadde oppdaget at mannen min holdt på slik.

Poenget er at det han holder på med er helt uakseptabelt uansett hva det er! Å flørte, beile og sikle sånn etter en dame er uakseptabelt (med mindre dere begge er enig i noe annet). Og det at han ikke har fortalt deg noe er det samme som å lyve for deg, og enda mer uakseptabelt!

Du skal overhodet ikke finne deg i å bli tråkket på på denne måten. Dersom du ikke setter deg i respekt vil han bare bruke deg som dørmatte.

Skrevet

Ja, han er skikkelig kjempeutro faktisk. Been there, seen that. Aldri mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...