Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg hadde tenkt å bytte fastlege. Jeg har en baby på 4 måneder som har fått samme lege som meg, men hvis jeg bytter, følger hun med automatisk da også, eller må jeg bytte henne på samme måten som meg? Takk for svar. Er helt grønn på dette her.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Ja, barnet følger med over til mor sin fastlege, dette skjer automatisk frem til barnet er noen år
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Du kan velge å ha en annen lege til deg selv enn barnet, så jeg vil tro du må endre hos barnet også selv. Jeg byttet fastlege for meg og mine to gutter ganske nylig og byttet selv for alle på nett. På han på 3år brukte jeg et av de 2 byttene man har hvert år, men for han på 5mnd kom det opp at det var bytte pga flytting og jeg brukte ingen av de to byttene. Det kan hende det er fordi spebarn følger mor, men det sto hvertfall den gamle fastlegen på han til jeg hadde vært inne og byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå