Gå til innhold

Graviditet er ingen sykdom..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men man kan få uendelig bivirkniner av å være gravid. konstant kvalm i fleeeeeeere uker fks.

 

 

fks å ta en operasjon er heller ingen sykdom men man kan bli sykemeldt pga belastningen operasjonen hadde på kroppen.

Skrevet

Er stor fan av Frøken Makeløs. Hun skriver bra og hun er en morsom og bra dame:)!

Skrevet

Leste du innlegget før du svarte 19;13?

 

HI

Skrevet

Enig!

 

Sitter og pløyer igjennom innleggene hennes nå :)

Skrevet

19:13 : Hva med å faktisk lese innlegget det linkes til?

Skrevet

nei det gadd jeg ikke. klarte ikke åpne linken. sårriiiiiiii

Skrevet

Da har du mye å se frem til:)! Hun skriver godt og har mange gode, og morsomme, tanker og refleksjoner om mye og mangt. Har vært fast leser av bloggen lenge og jeg trives i Frøken Makeløs` selskap.

 

19:13

Skrevet

Hihi, så herlig. Deilig å endeli lese noe som gir gravide lov til å være noe annet en superkvinner med "gravidglød" som jobber 100% til de motvillig går ut i permisjon. De av oss som faktisk ikke har det sånn har dårlig samvittighet nok fra før av uten å få den frasen "graviditet er ingen sykdom" kasta etter oss i tide og utide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...