Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 http://frokenmakelos.com/2010/11/24/graviditet-er-ingen-sykdom/
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 nei, men man kan få uendelig bivirkniner av å være gravid. konstant kvalm i fleeeeeeere uker fks. fks å ta en operasjon er heller ingen sykdom men man kan bli sykemeldt pga belastningen operasjonen hadde på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Er stor fan av Frøken Makeløs. Hun skriver bra og hun er en morsom og bra dame:)!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Leste du innlegget før du svarte 19;13? HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Enig! Sitter og pløyer igjennom innleggene hennes nå
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 19:13 : Hva med å faktisk lese innlegget det linkes til?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 nei det gadd jeg ikke. klarte ikke åpne linken. sårriiiiiiii
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Da har du mye å se frem til:)! Hun skriver godt og har mange gode, og morsomme, tanker og refleksjoner om mye og mangt. Har vært fast leser av bloggen lenge og jeg trives i Frøken Makeløs` selskap. 19:13
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Hihi, så herlig. Deilig å endeli lese noe som gir gravide lov til å være noe annet en superkvinner med "gravidglød" som jobber 100% til de motvillig går ut i permisjon. De av oss som faktisk ikke har det sånn har dårlig samvittighet nok fra før av uten å få den frasen "graviditet er ingen sykdom" kasta etter oss i tide og utide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå