Gå til innhold

Ca 15.des lønna kommer neste gang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du folk herinne veit når du får lønn?

Skrevet

må du nesten høre med arbeidsgiver om...er ikke noe felles regel liksom

Skrevet

Ja hvordan skal vi vite når du får lønn?

Jeg får lønn den 10.desember.

Skrevet

Siden du spør i dag antar jeg at du jobber i en kommunal virksomhet. I så tilfelle er svaret på spørsmålet ditt ja. Og av den lønnen trekkes det halv skatt, men det vet du sikkert. :)

Skrevet

ok, men den kommer tidligere enn vanlig? det var vel det jeg mente, hehe.

Litt i god tid før julaften?

Også er det halv skatt, hurra!

Skrevet

Hvordan skal vi vite når du får lønn, er ikke en fast dag alle får lønn her i landet.

Jeg jobber i kommunen og vi får halv skatt 12 des.

Skrevet

haha! jeg spør idag fordi jeg skal shoppe i morra og ser allereda at lønna jeg akkurat fikk minker....

Får lønn rundt 20. og jobber såvisst ikke i kommunen, men jeg lurte altså på om den kom tidligere, derfor datoen 15.

hilsen hun blonde.

Skrevet

Herregud.. og jeg som hadde et snev av håp om at du virkelig ikke var så dum og trodde alle hadde felles lønnsdato. Shopp mindre, så synker ikke kapitalen din så fort.

Skrevet

Hvordan skal vi vite om den kommer før eller ikke, må spørre arbeidgiver om det, ikke inne på ett anonymt nettforum.

Skrevet

Whæææ!

Og jeg som allerede har spedd ut utgiftene på julegaver siden sept pga lite lønn...

Synd det tipset ikke vil gjelde meg.

Trenger faktisk en varm vinterjakke, siden jeg ikke har kjøpt ny på 5år, så derfor skal jeg shoppe.

Men seriøst, pleier lønna å komme TIDLIGERE enn vanlig lønningsdag, en dato som er forskjellig fra person til person, som dere så TYDELIG beskriver?

Skrevet

Å kjære vene.. Hva er vanlig lønningsdag da? Du skjønner det at ulike firmaer har ulike lønningsdatoer? Staten utbetaler lønn den 12. hver måned, kommunen den 28. hver måned, og de private utbetaler når de føler for det. Noen den 15. andre den 10. osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...