Gå til innhold

Han vil ikke at vi skal feire jul sammen:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min er begge i midten av 20-årene og har en baby på 10 mnd sammen.

Vi bor noen timer unna nærmeste familie.

Vi hadde egentlig tenkt at vi skulle feire jul sammen med min og hans familie, siden vi er ganske familiekjære begge to, og fordi det blir veldig kjedelig og bare være oss tre på julaften.

Men nå har jeg plutselig skiftet mening, og jeg ønsker at vi tre skal være sammen ALENE i leiligheta vår på julaften og hvertfall 1. juledag.

Det er vår første jul sammen med barnet, og jeg synes det blir feil og dumt at han skal sove hos sin familie og jeg hos min. (Siden de bor veldig nært hverandre, så blir det slik. Og delvis pga plassmangel..)

Jeg vil at vi skal oppleve den sene julekvelden sammen, julefrokosten, og jeg vil være sammen med HAN og barnet! Om min mor og hans familie blir sur, så får de bare bli det..Vi er jo en familie selv nå!

Men han vil ikke....Han mener at det ikke blir ordentlig jul da. Ikke "mammas julemat", bare vi to osv...

Men trenger man så mange for å feire jul? Kan vi ikke få det koselig vi tre? Og hva gjør det vel selv om vi bare er jeg og han som voksne + en baby...? Høres det trasig ut?

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt enig med han jeg. Synes ikke det er jul uten masse familie.

Jeg må i år til svigerinne (hele familien til mannen min skal ditt) selv om jeg absolut ikke vil det, men heller det en å bare være oss 3 hjemme alene.

Kunne ikke falle meg inn å bare bli sittendes hjemme alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...