Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det er vel menn strippeklubbene helst vil ha så da er det helt sikkert greit at det er menn som vanker der
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 ser ikke noe galt i det. Bare man holder seg i skinnet. Jeg og min mann har vært på strippeklubb /sexklubb flere ganger sammen
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Hvordan f*** kan jeg vite han holder seg i skinnet da?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Liten lærdom om dette: På strippeklubber er det ikke lov å "grafse" på strippersken, eller lignende oppførsel, et lite klask på baken og små ting er lov, man kan få en lapdance også, stripperne (og klubben er seriøs) har ikke lov til å ha noe form for sex med kundene sine. 'så for min sin del er det helt i orden om mannen drar på slikt, så slipper jeg å dumme meg ut som privat stripper
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Mannen min sier nå det er helt greit han går tl strippeklubb innemellom men jeg vil ikke det.. Så da får jeg b are gjøre det slutt
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 i NORGE JA. men i England selger jo kvinenne seg selv!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Min mann får ikke lov! Hvorfor skal det være greit at han skal se og sikle over andre nakne damer?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Mannen kunne godt tatt en tur på strippeklubb, men jeg hadde ikke satt pris på det om han fikk lapdance. Hva skal han nå ha ei aen dames dott viftende bare et par cm fra ansiktet for?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Han har nok vært der mange ganger mens vi har vært sammmen, jeg vet ikke hva han har gjort der, jeg er så forbanna nå og han sier det er greit så leneg det ikke er en gang i uken, og hva skal jeg gjøre liksom vente utenfor? Nå er jeg så forbanna at jeg gjør det slutt, jeg vil ikke være sammen med en mann som går på strippeklubber, i spania og England!! Gud vet hva han har gjort, han sier jeg får bare stole på ham
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Gjelder i England også dette, om kvinnene selger seg selv, så skjer det utenfor jobben, eller hos såkalt VIP kunder. Så da får man nesten stole nok på mannen sin, tro han når han sier han ikke har slike planer. Eller så får du si meningen din, eller gå i fra han.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Var det du som hadde en mann som måtte komme seg vekk? Hvis du er så hysterisk skjønner jeg hva han måtte komme seg vekk en stund fra.... Prippne damer har størst sannsynlighet for å oppdage at mannen er utro. Rett og slett fordi mannen ikke kan leve ut fantasier med dama/kona!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 Nei! I Norge kommer de stort sett fra fattige østblokkland, så jeg ser på det som utnyttelse av kvinner fra dårlige kår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå