Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg syns jeg ser forferdelig tjukk ut, og syns fosterbevegelsene egentlig er litt ekle.. Og dette som liksom skal være en fantastisk tid.. Skal bli veldig godt å få ut barnet i hvert fall..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Likte heller ikke å være gravid. Oppskrytt og utrolig kjedelig....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Har samme følelse her, klart, elsker jo at det er et barn som skapes, men kan ikke si jeg smiler meg gjenom dagen, eller synes bevegelsene er så "herlige" som så mange mener de er..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Liker det heller ikke. vondt overalt, nervøs når jeg ikke kjenner spark på 3 timer, føle meg som ei komla, vil ha fenalår i julen!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Så utrolig herlig å ha flere som er like i tankene som meg. Møter så lite forståelse for tankene mine blant venninne mine. De mener at graviditet er helt fantastisk. Men jeg kjenner meg ikke igjen. Er rett og slett oppskrytt og kjedelig som noen her sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå