Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Sikkert flere enn meg her inne som tenker på hva barnet skal hete... grei artikkel. Også fint å lese diskusjonen under, fant jeg ut. Ikke tenkt så mye på det før, men i dagens internasjonale samfunn er det vel greit å ikke bruke navn som ikke har helt hyggelig betydning på engelsk. For eksempel Odd, Bent, Randi og Fanny... hihi http://www.dagbladet.no/2010/11/25/tema/klikk/helse/14443475/
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Ella Dorthea Joppeline Navaho Snowflake Abel Sandnes Knutsen Hahahaha!!!! Stakkars unge! Ikke nok med Abel som pappa, men med det navnet.... Jaja, man vil sine barn bare det "beste"
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Litt fint at de folka ikke fikk kalde barnet sitt for "Q". Sykt at de ville det, egentlig. Flott at det fremdeles finnes grenser, selv om man jo får bruke en del merkelige navn nå for tiden. Min sønn har faktisk et mellomnavn som ingen andre i landet heter og som mange tror er "hjemmelaget". Men det er etter hans oldefar som ikke var norsk. Navnet er ekstremt skjeldent i hele verden. Ville ikke brukt det om det ikke var oppkalding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå