Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Enten så kommer ikke mensen fordi jeg er gravid eller så er jeg bare nervøs.. Vi bruker prevensjon, men vet jo at ingenting er 100% sikkert. Jeg har vært gravid før og kjenner igjen ting i magen nå.. Hvor vanlig er det?? Har det hendt deg eller noen du kjenner?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Ble gravid på pilla jeg, egen feil, vi var begge skråsikkre på at jeg hadde tatt alle pillene, og det hadde jeg også, men den ene var tatt rundt 6-7 timer utenom normalen, så her sitter vi, men med ei nyerlig datter da
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 jeg ble gravid mens jeg gikk på cerazette
Hikken Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 *rekker opp hånda* Pillene (yasmin b.t.w.) er jeg ett hundre prosent sikker på at ble tatt hver dag, det var så rutine at jeg kjente fort om det hadde gått fem minutter siden jeg vanligvis ville tatt dem ;o) Uansett, gravid ble jeg og nå har jeg verdens kuleste lille toåring!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Jeg ble også gravid på Yasmin! Tok ale pillene, å hadde værke diare eller oppkast. Men her sitt jeg med verdens beste datter :-) ( er forresten 2 år hun også)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Eh, jadda! Har faktisk 3 bevis på det. 1 - p stav 2- cerazette 3 - hormonspiral! Kall meg gjerne JÆVLIG fruktbar!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå