Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 2 åringen liker å være i fred når han bæsjer, stod på badet for seg selv. Så går jeg inn, og da står han å smatter på sånn sprit man renser hendene sine med som vi har på benken! Tror ikke han har fått i seg mye siden det var på pumpeflaske, men likevel! kan ikke være bra?? Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Går sikkert helt fint, men jeg ville ha ringt legevakten, eller giftskadesentralen for sikkerhets skyld.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg ville ha satt meg ned å skrevet ett innlegg på dib.. Trenger vel ikke ringe legen først?? ..........
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Idiot! Ungen er blid fornøyd og normal, så ringer ikke sykehuset og ber de komme med amulanse for å pumpe han! Snakk om å overreagere.. Regner med at dette er som med alt annet av sånt, at om en unge har fått i seg noe, så får de som regel brekninger.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Det går nok helt fint. Sånn sprit verken lukter eller smaker godt, så han har nok ikke tømt nedpå.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Det samme tenkte jeg Ser han formen hans utover kvelden jeg Hi
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Alle mødrer med småbarn burde ha nr til giftsentralen hjemme som dem kan ringe til i tilfelle barna ha fått i seg noe ved et uhell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå