Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Det hadde jeg ikke trodd at skulle skje. Ikke så raskt. Mannen min viser klare psykopatiske tendenser. Noe som har ført til at jeg går rundt og er redd for hva han blir forbannet for neste gang. Jeg er redd for hva han kan finne på å gjøre nå som han har gitt beskjed om at han ikke vil bo med meg. Han har kastet meg ut før og da fikk jeg ikke engang ta med meg kofferten. For den var hans. Jeg spurte om jeg fikk låne den. Kunne trengt noen trøstende ord og litt styrke. Noen?
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det høres kanskje ut som det er til det beste? Om du faktisk er redd din mann, synes jeg du skal kontakte nærmeste krisesenter for veiledning. De er vant med både å være behjelpelige med praktiske ting og å håndtere eventuelle trusselsituasjoner.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Når han kaster deg ut og du ikke får låne kofferten engang, hva gjør barnet deres da? Er h*n med deg når du plutselig må dra? Uansett, dersom han viser psykopatiske tendenser så må du bare komme deg ut av det, nå vet ikke jeg hvordan han er derfor skriver jeg "dersom".. Det kommer til å være tøft når du gjør det, men prøv å se framover, om en stund kommer du til å være så glad for at du gjorde det! Har man det ikke bra med mannen, er det myyyye bedre å være alene! Og alt det praktiske kommer til å ordne seg, det er mye støtte og få, forhåpentligvis har du familie også som kan hjelpe deg? Eller noen gode venninner du kan finne støtte i? Jeg ønsker deg masse lykke til! Hilsen ei som har vært der!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Tusen takk for svar. Jeg ser nå etter en leilighet. Jeg er så usikker. Selvfølgelig når alt roer seg er han verdens skjønneste mann. Men djevelen lurer bak ethvert hjørne... Jeg får vel bare ta steget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå