Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 ...skal kjøpe ski til min datter på tre år. Hun er kanskje 93 cm, skal jeg satse på 90 cm ski da? De sier jo det er bedre med for korte ski enn for lange. Men så er det noen som sier at hvis hun er 3 år, da må hun ha 100 cm. Hun har aldri gått på ski, og jeg ønsker jo ikke å gjøre det vanskeligere for henne med å kjøpe for lange ski. Hvis jeg kjøper 90cm, vil disse være alt for små til neste år, eller er det ok at de er såpass korte?
Gjest Filifjonka Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Her finner du litt info: http://barnas-skiklubb.no/skistoff/t2.asp?p=49140&x=1&a=118889
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Når hun aldri har gått på ski, ville jeg gått for 90 cm Min var 3,5 i fjor og begynte da på 90 cm. Hun var da rundt 100 cm høy tenker jeg. Ble veldig flink ganske så fort, og byttet til 110 på slutten av sessongen. Da gikk hun skiturer på 5 km:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 De i sporstbutikken gir deg sikkert tips//råd til lengde. Men kjøp ski m vanlige bindinger, ikke slik man setter skoa oppi, disse er mer ustøe og barn lærer bedre å gå på ski m skikkelig utstyr. God tur:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå