Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Hvem er du og hvor bor du? Jeg vil ha tilbake alle sokkene du har tatt så jeg kan parre dem med alle singelsokkene som ligger i en stooooor haug på vaskerommet. Jeg mistenker deg for å være umettelig på enkeltsokker, for haugen med singelsokker vokser med minst 3 sokker for hver eneste vask i maskinen. Aaaargh.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Skal vi lete sammen? Har også en stor haug med ensomme sokker.....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg bruker dem til å pusse sko med. Gjemmer dem ikke særlig lenge heller. Den gjenglemte pleier sjelden å dukke opp igjen uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 He He!! Ja hvor er sokketrollet? Det sitter vel inne i vaskemaskinen og gomler i seg sokker for harde livet. Det bor et sånt sokketroll hos oss også. Men det trollet stikker også av med kulepenner og lightere.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Jeg har en bærepose med singelsokker jeg bruker til å pusse med. Nå har jeg snart en pose til... Tidligere i uka kom trollet ut av vaskerommet og stjal en ny sokk som minstemann på 5 måneder HADDE PÅ SEG. Er det mulig... Borte vekk. HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Hehehe. Det var bra trollet ikke tok med seg minstemann også!! Syns dette var en morsom tråd!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Sokketrollet bor sammen med meg, og er en hund på snart to år. Hun elsker sokker, og er på stadig let etter nye. Finner hun noen er hun overlykkelig, og stapper så mange som mulig i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå