Gå til innhold

akupunktur til baby.noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en liten prins på 4mnd.han sliter veldig med magen og for å få ut bæsjen.han sliter på dagesvis før han endelig får ut avføringa.det er så fælt å se som han sliter og har så lyst til å hjelpe han...det er ikke lett.det var da jeg kom til å tenke på akupunktur eller noen annen form for alternativ medisin.er det noen av dere som vet noe om det eller har erfaring med det?går d an?noe annet som går an å prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal kunne gå de Men det er ikke alle akupunktører som behandler barn. For å kunne det, må man ha tatt et ekstra kurs.

Men ta kontakt med nærmeste NAFO godkjente akupunktør, så vil de kunne hjelpe deg videre :)

Skrevet

Vi har prøvd akupunktur for baby av anbefalt akupuntør med erfaring m barn, første time hostet 650 og videre 300 pr. time. Vi skal for søvn og etter første time merket vi ikke noe. Satser på å gå 5-6 ganger og vurdere om det har effekt underveis. Merker vi ikke noe etter 5 ganger så tror jeg vi gir opp, men får se, hun har kun vært på 1. time nå da.. Aku. satte bare 4 nåler, 2 for søvn og 2 for mage/tarm (siden dette ofte henger sammen i denne alderen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...