Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 er det greit å ha leker i stua med en 4 åring som minstemann? ser utover stua nå og det er så mye leker her som kommer sakte men sikkert ned fra rommet til gullet. hvor mye leker skal han få ha i stua? jeg og mannen er uenige på dette punktet. stua er i 1. egt. og rommet til gullet er i 2. etg. han vil være sammen med oss og leke der vi er. bærer dere lekene opp og ned hver morra/kveld? får logge av og rydde .....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Min gutt på snart 4 år leker som oftest i stua, selv om han nesten sitter i stua når han er på rommet. Men han liker best å leke i stua. Å det er helt greit for meg. Regner med at han sikkert leker mer på rommet etterhvert. Har han besøk, så får de leke på rommet. Men sånn til hverdags er det bare han og jeg her. Jeg har en sånn treningsmatte som ligger ute bak sofan hele døgnet, så han pleier å sitte på den å leke med lego å div. Jeg rydder alt hver kveld, han må hjelpe. Så lenge det ligger i esken, så får esken med lego stå i en krok i stua, siden han leker med det nesten hver dag.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Nå bor i vi i en bitteliten leilighet og det er ting overalt, føler jeg.. Vi holder på å bygge hus, nemlig. Her får de lov å ta leker i stua fordi det er knapt lekemuligheter på rommet-men flytter inni det nye huset får de hvert sitt rom og da vil jeg ikke ha leker i stua!! Men da har de rommene sine i samme etasje som stua.. Om rommet lå i 2. etg og dere oppholdt dere i 1. etg, hadde jeg nok tillatt noen leker i stua.. Hva med å ha en kasse som det går an å gjemme bort, et sted i stua?
It's all about me Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Jeg har gitt ungene et skap i seksjonen de kan oppbevare leker i. Nå som småsøskenene også har begynt å dra ned leker har dette glidd ut dessverre. Men når sistemann er rundt 4 får de dytte det de klarer inn i dette skapet, resten skal være med opp på rommet igjen ved leggetid. For å nekte de å ta med leker ned i det heletatt synes jeg er for ille.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 vi har MYE leker i stua. her er også soverommene i 2. etg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Vi har også soverommene i 2 etasje, og gutten vår på 4 år har en eske m med leker på stuen. Han har ett eget bord til å pussle pusslespill og tegne og sånne ting. Mannen er litt uenig i at det skal være leker på stua, men jeg satt ned foten å sa at han er enda liten og vil ikke sitte alene på rommet hele dagen for å leke.. Når han blir eldre vil det være mer naturlig å ha lekene på rommet:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 vi har tre kasser med leker i stua + den sorte dame + grevinnen + en leke datamaskin + gyngehest. mannen min vil ikke ha leker i stua, men det bryr jeg med lite om. fordi minstemann er for liten til å leke alene i 2. etg. guttene våre på 9 og 12 er mye mer på rommene sine i 2. etasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå