Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 hun er vant til å legge seg 6- halv 7 ( noe hun SELV har bestemt, som passer veldig bra), men skal jo selvfølgelig få være lenger oppe, men hva gjør dere hos dere? hun godtar ikke å drøye den veeeldig, men vi skal ikke være her hjemme, så tenkte å spørre dere også
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Da snupp var 1,5 år (i fjor mao) var vi i selskap. Hadde tatt med så hun ev. kunne få sovne der og så flytte over i bilsetet (hun hadde våknet av det). Hun holdt seg oppe til 21.30 og sovnet ikke før 22 (i bilen). Bar henne inn hjemme. Gikk fint det! Det samme gjør vi til jul nå i år (2,5 år).
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Vi legger tvillingene på 2 år rundt kl 19 til vanlig, men vi har tenkt at de skal få være oppe til de viser tegn til trøtthet, som betyr ca kl 20 når det er flere folk her enn oss. De blir så oppspilte, og tanter,onkler og besteforeldre koser, styrer og steller med de, så de er fornøyde begge to
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 takk for ide hun her kan ikke røres, uten å våkne. Hehe. men jeg ska heller ha med alle kosetinga hennes, slik at hun kan slappe av osv. og så får vi dra hvis det blir for ille. HELDIGVIS ikke langt unna!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Hun får være oppe til hus stuper.....hvis hun ikke sier hun vil legge seg før da.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Jeg legger sønnen min når han er trøtt, å viser tegn på at han ikke syns det er noe allright å være oppe lengere. Men sønnen min blir ikke grinete å sur når han er trøtt, heller ikke dagen etterpå. Så tror man må se an hvert enkelt barn. Hadde jeg visst at han var helt avhengig av 12 timer hadde han jo fått det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 takk for ide hun her kan ikke røres, uten å våkne. Hehe. men jeg ska heller ha med alle kosetinga hennes, slik at hun kan slappe av osv. og så får vi dra hvis det blir for ille. HELDIGVIS ikke langt unna!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 oi, det jeg skrev ble lagret to ganger! ikke meninga. hmm med tanke på at vi ikke skal være hjemme hos oss, så føler jeg ikke at vi kan dra hjem kl 7 på kvelden men det blir nok ikke såå mye senere, for hun er av den typen som blir mega grinete på kvelden, OG hele dagen derpå...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Vi kommer nok til å se an hvordan han blir utover kvelden. Vår legger seg ikke før ca 19.30 til vanlig da. Og har ingen problem med å være oppe til 20.30 hvis så skulle være. Men humøret kan være så som så. Det lar seg ofte ordne med en lengre dupp på dagen, også tar han det igjen med å sove lengre om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå