funky Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Er d mulig å bli så trøtt da? Kommer hjem fra jobb, og alt jeg tenker på er å sove... prøver så godt jeg kan å fungere som en mamma til min 5 år gamle sønn og som en kjæreste for min samboer... tror jeg kunne sovet flere døgn i strekk... noen som vet når dette går over?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Har det på akkurat samme måten! Er kjeeempe trøtt heile tia! Har en sambuar som jobber lange dager for tia, 08-20, er sjølv på jobb t fra 08-16 og har lillegull aleine fram t han legge seg i 19 tia. Ikkje alltid like aktiv på ettermiddagen og det har eg kjempe dårlig samvittighet for! Har ikkje peiling på korti det vil gje seg dessverre, håper det avtar etterkvert!
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg også. Og det er jo helt vanlig =) Tror det pleier å gi seg rundt uke 12-13 så frem til da er det bare å lytte til kroppen. Tror ikke dere skal ha dårlig samvittighet for dette er noe en ikke styrer selv, og så er det en forbigående sak =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå