Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg er ikke en kontrollerende samboer og det er mannen som har foreslått at han kan overføre alt på min konto så kan han få litt "lommepenger". Han har grei kontroll over pengene, men flink til å bruke litt her og der. Og det blir sløst bort. Så da skal vi ha et par prøve måneder. Hvor mye "får" deres menn i uka/mnd og hva skal det dekke?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Her i huset går alle pengene inn på min konto, men han tar bare kortet mitt når han skal ha noe. blir for tåpeligt med lommepenger, akksom ein 13-åring.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Han får akkurat så mye som det koster med en prostituert i måneden samt to store poser fløtekarameller.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Nei, vet du hva! Samboer er dårlig med penger, og bruker opp mye på tull, men det er da ikke min sak! Han fører over det samme som meg på felleskontoen som går til regninger og mat, så får han gjøre som han vil med resten. Men jeg irriterer meg grønn over at han har kredittkortgjeld, det er da virkelig unødvendig.. Når vi får lån sammen må vi begge overføre mer til felleskonto og dermed ha mindre å rutte med, men han disponerer da over felleskontoen på lik linje!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Han får penger nok til å kjøpe lørdagsgodt. Er det snakk om kleskjøp, vil jeg være med, for å være sikker på at han kjøper noe av kvalitet. Ellers er det jeg som betaler alle forbruksvarer uansett. Min mann er kun med for å hjelpe til med å bære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå