Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Har det kommet frem noe? Hører at det spekuleres om en maktdemonstrasjon fra N-Korea sin side, men damn, jeg synes dette er skikkelig skummelt jeg!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 n-korea sier at s-korea startet fordi de hadde en militærøvelse på denne øya g n-korea sier at det ble skutt mot n-korea under denne øvelsen,derfor svarte de med å bombadere de med granater(noe de også fikk i retur)om denne påstanden fra n-korea er sann vet jeg ikke ,vet ikke om noen fra s-korea har uttalt seg direkte om dette. skumelt er det ja,men om n-korea har litt vett så slutter de mens leken er god,de er helt avhengig av matimport og medisiner til det stakkars folket sitt,ellers dør hele gjengen... men at en idiot av en diktator skal vise muskler ved å sprenge en fiskelandsby er for meg helt uforståelig...menmen,hva vet vel jeg om hva en diktator tenker?de er ikke akkurat kjent for å være så veldig forståelige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå