Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Er egentlig en 30 års dag, men feirer ett år senere pga hun var gravid osv. Er ikke ei så veldig nær venninne, men vi er litt sammen. Har kjøpt noen øredobber til 200 kr hos gullsmed. Tenkte egntlig 300 kr, men så fant jeg de og synes de var fine. Er ikke mat og må ha med drikke, og da tenker jeg ehentlig at det er greit. Hva synes dere?
Mjølkekua Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Greit hvis det ikke er nær venninne :-) kan jo gi en liten blomst ved siden av hvis du føler for det ;-) jeg pleier å gi fra 300-1000 avhengig av hvor nær hun er og hvilken anledning ;-)
mamman til to gutter Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Vi har 200 +/- som standard blant de nærmeste venninnene mine. Jeg syns det holder, for det blir noen bursdager i løpet av året.
Gjest Filifjonka Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Jeg er så gammel at jeg er oppdratt til at det er tanken som teller. Jeg ville altså ikke skjenket det en tanke, at det var for lite. Jeg har heller aldri stått og regnet på gavepris i forhold til om jeg får servering eller ikke, eller hva slags servering. Du har kjøpt noen fine øreringer, og jeg syns det er en flott gave.
Hikken Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Helt enig med Filifjonka, det er tanken som teller :-) Om det koster 200 eller 500 er likegyldig så lenge det ligger litt omtanke i gaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå