Gå til innhold

Tror dere det var babyen jeg kjente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist så var jeg halvveis før jeg vikkert kjente liv, så i tvil nå siden bevegelsene vil være mye svakere. Bare 14+3. Lurt på om jeg har kjent noe bevegelse. I går kom 3-4 lette dunk nede på siden. Kjentes nesten som når en får leamus, men det pleier å vare lenger.

Høres det ut som babyspark?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Det tror jeg så absolutt kan være babydunk, ja ;) Det er så spennende i begynnelsen: var det et spark eller var det luft??? Også blir du bare sikrere og sikrere...og så plutselig er du ikke lengre i tvil!!! Gled deg over livet fra babyen din og nyt hvert eneste lille dunk!!! Jeg husker jeg savnet det veldig fort etter fødselen med de to første...nå nyter jeg alt i fulle drag :)

Skrevet

Jeg kjente noe lignende da jeg var 14+5 og jeg er nesten helt overbevist om at det var babyen selv om jeg er 1.gangs og kanskje ikke burde kjenne det enda.

Jeg så for meg en liten kattunge som satt og slo mot en leke med poten sin. Sånn kjentes det ut. Som en litt kraftig lemus som ga seg veldig fort.

Skrevet

Takk for svar! Ikke kjent det igjen, men håper det nærmer seg at jeg få kjenne en del. Det er sååå koselig! Og ting blir så mye mer virkelig enn nå som jeg bare går med min småslapsne mage her ;o)

Kos dere videre med magene!

Skrevet

Jeg er 2.gangs og kjente liv i uke 14, men så tok det to uker før jeg kjente noe igjen.. men det var akkurat som en fiskehale eller leamus som du skriver.. satt litt trangt i bil :) Men ikke bli bekymret hvis det tar lang tid til neste gang du kjenner noe..

Moro det da!

Skrevet

Så gøy da, hvis det var babyen jeg kjente! Er liksom for godt til å være sant ;o)

Skal ikke bekymre meg, men gjett omn det hatt vært godt å kjenne litt i ny og ne! Men ok å lese at det plutselig kan gå 14 dager til neste gang, så takk for svar! :o)

Ser du har høygravid i nicket -lykke til de siste dagene og med fødselen! :o)

Skrevet

absolutt!!

jeg venter nr 3 nå og kjente lette dunk som jeg er sikker på var babyen ca 12+4.tror nok man blir flinkere til å skille den følelsen fra andre ting når man venter nr 2 eller 3 osv.man vet hva man kjenner etter og hvordan det føltes sist,selv om det da ikke merktes før ganske mye senere. :)

Skrevet

OMG!!! Så gøy!! Heldiggris;) DET gleder jeg meg skikkelig til å oppleve. Håper du får flere slike opplevelser fremover. Det er jo tidlig, men de turner jo rundt inni der:)

Skrevet

Tror nok du kjente lille beibien ja:)

Så koselig!:))

Skrevet

Takk for svar! Skjønner ikke helt at det er en aktiv liten søtnos inne der, jeg! Tror kanskje jeg kjente noe i går igjen, men blir gøy når det blir sterkere. Ååå, vi er heldige, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...