Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Kalkun til middag Honningsenneps glasert kalkun med : Søtpotetstappe Stuffing Gulrot Løk Svisker Aprikos Epler Mais stuing Saus. Jeg GLEDER meg til middag
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Åhh missunnelig!!!!! Her blir det maxboller og spaghetti )
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Høres ut som nyttårsaften jo. hehe
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Kalkun er godt det, men synes det også det er veldig oppskrytt. Blir sett på som en bedre middag, men det er da både rimlig, enkelt å lage og på langt nær like saftigt og smakfult som mye annet. Men god apetitt fordet.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Vi får gjester og skal feire Thanksgiving i dag HI
Multimamma<3<3<3 Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Jeg får en iskald ettermiddag i bhg med risengrynsgrøt Vi skal tenne julegrana på tunet og vente på nissen. Kos dere i varmen!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Så heldig dere er! Er selv amerikansk, og har ingen familie har i norge. Svigers gidder ikke å feire, og er ikke noe vits å lage kalkun til bare jeg og mannen min (datteren liker ikke kalkun/kylling osv) Skal selv ha mozzerella pizza ikke helt det samme vet du!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Uff da Vi er ikke amrikanske ,men har mange nære fam medlemmer som bor i Usa + mannen min har bodd 9 år i NY ,så vi er ganske ofte i Usa . Og da har det bare falt seg naturlig å ha Thanksgiving middag hver år Happy Thanksgiving til deg HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Hehe. Mamma skal lage meg og mannen min kalkun i neste uke en gang, siden vi skal flytte i helga og er kjempeopptatt i dag. Mannen min er amerikansk, og dette blir det andre året han ikke får sin etterlengtede "turkey-day". ;X Men naaaam det er godt da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå