Gå til innhold

Idag skal vi ha:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kalkun til middag :)

 

Honningsenneps glasert kalkun med :

Søtpotetstappe

Stuffing

Gulrot

Løk

Svisker

Aprikos

Epler

Mais stuing

Saus.

 

Jeg GLEDER meg til middag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh missunnelig!!!!!

 

Her blir det maxboller og spaghetti :o)

Skrevet

Høres ut som nyttårsaften jo. hehe

Skrevet

Kalkun er godt det, men synes det også det er veldig oppskrytt.

 

Blir sett på som en bedre middag, men det er da både rimlig, enkelt å lage og på langt nær like saftigt og smakfult som mye annet.

 

Men god apetitt fordet.

Skrevet

Vi får gjester og skal feire Thanksgiving i dag :)

 

HI

Skrevet

Jeg får en iskald ettermiddag i bhg med risengrynsgrøt :) Vi skal tenne julegrana på tunet og vente på nissen. Kos dere i varmen!!! :)

Skrevet

Så heldig dere er! Er selv amerikansk, og har ingen familie har i norge. Svigers gidder ikke å feire, og er ikke noe vits å lage kalkun til bare jeg og mannen min (datteren liker ikke kalkun/kylling osv)

 

Skal selv ha mozzerella pizza :(

 

ikke helt det samme vet du!

Skrevet

Uff da :(

 

Vi er ikke amrikanske ,men har mange nære fam medlemmer som bor i Usa + mannen min har bodd 9 år i NY ,så vi er ganske ofte i Usa .

Og da har det bare falt seg naturlig å ha Thanksgiving middag hver år :)

 

Happy Thanksgiving til deg :)

HI

Skrevet

Hehe.

 

Mamma skal lage meg og mannen min kalkun i neste uke en gang, siden vi skal flytte i helga og er kjempeopptatt i dag. Mannen min er amerikansk, og dette blir det andre året han ikke får sin etterlengtede "turkey-day". ;X

 

Men naaaam det er godt da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...