Gå til innhold

Vet alltids svigers best???(!!!!!!!!!!!!) *litt fustrasjon*

ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. fustrasjon.. og det kommer vist ut her nå..

Her we go.. :

Her om dagen så skrek bebissen fælt mye, alt vigjorde var liksom galt.

Hadde akkurat stelt han, fått maten sin vanlig prosedyre. Men forsatt så skrek han men han ville ikke ha mer pupp. Og rapet hadde han å gjort.

Så sto plutselig svigers i stua, hørte han gråt.. "åå stakkars du, du er nok sulten du ble det sagt hundre ganger!!

Prøvde forklare pent att mat er gitt helt til han ikke ville ha mer så er nok ikke det..

Men joo da de hørte det på skrike hans, å han var sulten. SÅ dere får nok lage erstatning å gi han.

Jeg sto på mitt (dog er uerfaren) men de fikk jaget opp samboer og hu løp på kjøkken å laget erstatning.

Og ga han det!!

ja han drakk jo, så kanskje ha var litt sulten?

Men han er gulpsk.. men så begynte han å skrike mer, mer me r å høyere i mine ører i hvertfall.

Jeg så på de å sa: ja er han mer sulten el???! litt ironi.. de ble stille å dro straks hjem igjen.

Mener å ha lest att bebisser ikke klarer helt å skille om de er sultene eller har magevondt? så de kan overspise seg litt?

Vel skrikingen vedvarte lenge, dagen etterpå var vi på behandling og han hadde mild for av kolikk..

så sorry syte, fustrasjon her men.. vet alltids svigers best.?? jeg tviler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei sjeldent vil eg sei. Stol på egne følelser og instinkter på egne barn :)

Skrevet

Svigers vet ikke alltid best. Men det kan være lurt og lytte til det dem sier. Svigers har jo hatt minst ett barn og har litt erfaring.

MEN jeg sier ikke at det dem sier er rett.

For meg høres det ut som om babyen kan ha hatt vondt i maven.

Et tips da kan være å legge han over knærne og riste litt forsiktig på dem samtidig som du stryker han litt hardt over ryggen. Ellers så kan massage av maven og opptrekk av knærne være bra. Når jeg sier opptrekk av knærna så mener jeg at du tar takk i beina og presser knærne forsiktig mot brystet på babyen. Anbefaler å ha på bleie da gitt i og med at bæsjen kan komme som ei "kule" ut. Ble nesten "skutt" selv på den måten gitt.

Og du, jeg skjønner frustrasjonen din. Når jeg fikk min første bodde jeg sammen med min daværende svigermor. Fy søren den dama og søsteren hennes gjorde meg frustrerte. Dem kunne alt og viste alt mye bedre enn meg som var vandt til babyer. Var reservemamma for søsteren min som er 12 år yngre..

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...