Gå til innhold

Hvilken julepynt setter dere opp på søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere de tradisjonelle advetnsstakene med 7 lys, eller andre?

Finnes jo et utall "adventsstaker" og velger mellom...Synes ikke de tradisjonelle med 7 lys er så fine..Men "kan" man bruke andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julestjerna og 4 hvite kubbelys med tallene 1,2,3 og 4 i rødt.

Pynte til jul gjør vi på lillejuleaften

Skrevet

Du kan bruke hvilken stake som helst!

Jeg har ikke eid den tradisjonelle på minst 10 år. Ser litt hytte ut og i tillegg brenner slike stakene en gang i blant. Tør ikke bruke strøm og knusktørt tre sammen.

Skrevet

Jeg pynter ikke til jul første søndag i advent, men setter fram adventlysestaken med lilla lys. Og en lysende stjerne i vinduet.

Skrevet

Setter frem adventsstaken og julestjerna. Resten setter jeg opp 1 des. Faktisk :) Jeg vil at jula skal vare lengst mulig, så her er det full baking, pynting og julemusikk hver dag fra 1 des. Og nei, jeg blir ikke lei, får bare enda mere julefølelse :)

GLEDER MEG.

Pynte lille julaften er aaaaltfor sent! Juletreet kommer opp 20 :)

Skrevet

Henger opp julegardin, setter på de tradisjonelle stakene i vinduene, henger opp stjerna i kjøkkenvinduet og finner frem advenstlysestaken med 4 lilla lys :) resten av pynten kommer litt nærmere jul :)

Skrevet

7-armet elektrisk lysestake i vinduet, julestjerne i vinduet og 4 armet lysestake med lilla lys på bordet (har en med skål til mandariner i midten, oransje og lilla er gyselig sammen men det gjør ingen ting).

Lager adventskalender til samboer av ei kasse øl med tall på korken. Håper han gjør det samme for meg, men har ikke troa akkurat. Jeg får vel en sjokoladekalender eller noe sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...