Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 han nekter for utroskap, trengte å komme seg vekk litt!!?? Det har vært noen forferdelige dager oppgitthet, frustrasjon og sinne. Jeg sitter her som et stort ?, ikke husker jeg mye av dagene som er gått heller. Alle tingene hans er pakket og satt i boden, lås er skiftet så nå blir det skillsmisse. Har ikke snakket mye med han. Dette blir en flott jul!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Trengte å komme seg bort?? Herregud, IKKE ta imot denne "unnskyldningen"! Er du hjemme? Hvor er han?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Men er det helt umulig at han har trengt å komme seg vekk litt da? Forskjellen mellom mannen din og andre er vel at han har gjort alvor utav det. Det er vel ingen bevis for utroskap utover at han reiste vekk en stund og ville være i fred?
Lille-Pernille Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 For en slem jævel. Hvorfor trengte han å komme seg vekk litt, hvorfor løy han og hvorfor Spania????
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 For et par dager siden var han SAMBOERN din, og nå er dere plutselig gift og skal skilles uten noen egentlig grunn? Hehe, god jul, ditt troll :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Mannen hennes har jo LØYET! Ikke vært utro i Spania? Sikkert..Og julenissen er blå!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Fult forstålig at han trenger å komme seg bort, men da sier han ikke at han er på kurs med jobben i Oslo mens han egentlig drar til Spania. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Joda, men er det ikke normalt å fortelle det til partneneren sin først? Og denne mannen var jo mye borte fra før av sånn som jeg forstod det. Man drar ikke fra partneren sin uten å fortelle hvor en drar og hvorfor, det gjør man bare ikke. Utro eller ikke, er vell egentlig ikke saken her, hanb har uansett brutt tillitten hennes grundig. Nok til skilsmisse? tja, det vet jo bare denne damen, og det ligger nok mer bak fra før vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Jeg veksler også mellom å si mannen min, samboeren, kjæresten, min bedre halvdel osv. Men vi er like mye gift og ekte fordet...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Åhhhhh...... Var dette et TROLL????? Sukk, gikk rett på jeg.... Pokkers luremus.....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Når hun ikke har kontroll på om hun er gift eller samboer så har hun tydeligvis glemt et par viktige detaljer ja. Og det er noe kun et troll gjør.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Huff, du kan ikke ha det godt nei. Hvorfor stakk han ut av landet for å komme seg vekk? Snål måte å få "tenketid" på. Egoistisk i alle tilfeller hvis han har brukt familiens penger på tull, hvis det viser seg å stemme da.. Snyltet bort en av din og sønnens mulighet til ferie, på seg selv. Yuk.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #14 Skrevet 25. november 2010 For meg høres en slik unnskyldning ut som han har møtt veggen og sliter psykisk. Da kan slik merkelige situasjoner oppstå, men det er ingen unnskyldning. Han er likefullt ansvarlig for sine handlinger og har misbrukt tilliten totalt. Hvis han har møtt veggen så må han søke hjelp, men jeg mener ikke at du skal stå ved hans side uansett. Det er han selv som må oppsøke hjelp og ta i mot det. Elller så er han rett og slett utro og prøver naivt nok å skjule det...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #15 Skrevet 25. november 2010 Jeg tror nok jeg ville tatt meg tiden til å hatt en skikkelig samtale med han før skilsmissen for å si det sånn. Gjerne sammen med noen fra familiekontoret. Det kan jo hende han faktisk snakker sant og måtte komme seg bort en stund. Selvom det i såfall er helt idiotisk å lyve på den måten han har gjort. Gå gjennom mobilen hans(med hans tillatelse) Be om å få se billetten hans, har han reist sammen med noen har de nok også bestillt billetten sammen. Etter hans idiotiske oppførsel er dette noe han bør ha forståelse for at dette er noe du har behov for å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #16 Skrevet 25. november 2010 Skjønner ikke at noen av dere gidder engasjere dere i denne løgnhistorien her! Oppspinn fra en ende til en annen! Utrolig mange naive damer her inne!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #17 Skrevet 25. november 2010 Jeg bruker da å omtale samboeren min som mannen min uten at vi er gift, eller kjæreste selv om vi er forlova. Og hvis vi hadde gått fra hverandre hadde nok jeg også brukt ord som "skilles" eller "skilsmisse" selv om vi ikke skriver under noen skilsmissepapirer!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #18 Skrevet 25. november 2010 Alle kan trenge å komme seg bort litt innimellom, men dette var absolutt ikke den rette måten å gjøre det på. Jeg hadde ikke trodd han for fem øre. Uansett hva han sier han har gjort eller ikke gjort, jeg hadde aldri klart å være sammen med en sånn mann. Han kan jo ikke tenke veldig rasjonelt heller. Nei, jeg tror du kommer til å få det bedre uten han uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #19 Skrevet 25. november 2010 Tåpelige kjerring. Dette er ikke engang morsomt. Tulleinnlegg bør i det minste være morsomme å følge med på. Dette er bare dumt. Ikke kjed oss med enda flere detaljer fra privatlivet ditt, er du snill. Spar oss!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #20 Skrevet 25. november 2010 Virker som HI er psykisk syk dessverre. Dette er bare tull og tøys og trolleri. Mann, samboer... Jo jo. Kunne ikke ringe jobben og høre før dagen derpå... Melder ikke mannen savnet enda INGEN har hørt noe fra han på 1 uke.. Er langt i fra NORMAL oppførsel. Jeg hadde til og med ringt sjefen til min mann hjem hvis jeg ikke fikk tak i han etter endt arbeidsdag. Ringt politet dagen etter og meldt han savnet og ringt sykehus. HI virker mer bekymret over pengene, skifte låser, pakke tingene hans og ikke minst at de skal skilles uten å i det hele tatt vite hvor mannen engang er og om han lever. Nå har han såklart kommet hjem og da skal de skilles hehe. Hele greia er så urealistisk og hun fantes jo ikke bekymret for sin "mann". Nei vet du hva, på tide å avslutte dette tulleriet nå og komme deg til Psykolog HI!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #21 Skrevet 25. november 2010 Virker som HI er psykisk syk dessverre. Dette er bare tull og tøys og trolleri. Mann, samboer... Jo jo. Kunne ikke ringe jobben og høre før dagen derpå... Melder ikke mannen savnet enda INGEN har hørt noe fra han på 1 uke.. Er langt i fra NORMAL oppførsel. Jeg hadde til og med ringt sjefen til min mann hjem hvis jeg ikke fikk tak i han etter endt arbeidsdag. Ringt politet dagen etter og meldt han savnet og ringt sykehus. HI virker mer bekymret over pengene, skifte låser, pakke tingene hans og ikke minst at de skal skilles uten å i det hele tatt vite hvor mannen engang er og om han lever. Nå har han såklart kommet hjem og da skal de skilles hehe. Hele greia er så urealistisk og hun fantes jo ikke bekymret for sin "mann". Nei vet du hva, på tide å avslutte dette tulleriet nå og komme deg til Psykolog HI!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #23 Skrevet 30. november 2010 men du omtaler vel ikke mannen som samboeren din dersom dere var gift??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #24 Skrevet 30. november 2010 Mulig dette er ett trolleinnlegg,og like mulig det ikke er. Men vi her inne vet uansett ingenting om livet disse to deler. Kan være mannen har gitt beskjed om dette i lang tid,men HI har ikke hørt etter. Så har han lyvd i ett forsøk på å skåne henne,redd for kjefta....?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #25 Skrevet 1. desember 2010 Hvorfor være så frekk og sitte og si at det bare er tull og tøys? Kan vel ikke du vite,hva om det er sant?Er du så redd for å bli lurt at du nekter å tro på hva folk skriver? Siden det ikke har skjedd deg så skjer det liksom ingen? Skjerp deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå