Gå til innhold

Hr jeg grunn til å være ulykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært i et avstandsforhold i snart et år, jeg møtte en fantastisk mann på nettet for ett år siden, det gikk stormende fort. Jeg besøkte ham og ble kjent med alle vennene og er godt likt av både hans familie og venner.

Han har møtt familien min og alt går strålende bra i grunn.

Men vi har ikke htt mulighet til å flytte sammen og har ikke møtt hverandre like mye som vi ønsker, men vi snakker sammen hver eneste dag.

Han er en utrolig positiv mann, tålmodig og når vi er sammen har vi det såå bra. Vi skal flytte inn sammen så snart vi kan det, jeg leter etter jobb og han også, vi skal feire jul sammen, vi ønsker barn sammen osv.

Jeg er paranoid konstant nå, jeg har skrevet her inne t jeg fant ham på en datingside, og ble helt ute av meg, han forklarte det med at han hadde gått inn på datingside når han hadde drukket og etter en krangel.. Men han lover han har ikke møtt noen eller noe. Jeg blir så i tvil pga avstanden, har jo det vært noen dager vi ikke har snakket sammen og begynner å gruble på om han kan ha møtt noen andre....

Så på bursdagen hans skriver en stirpper (eller en kvinne som klart og tydlig selger seg selv) på hans facebook wall, jeg blir kjemperedd, og ser det er ikke så lenge siden han la henne til... Og går igjennom vennelisten hans og ser flere av denne slags kvinnen, han sletter dem og sier han aner ikke hvordan dem kom på siden hans...

Jeg vurderte å gjøre det slutt engang og da ble han helt ute av seg, han sier hele tiden han elsker meg mer enn noe annet og prøver sitt beste for å bevise meg alt selv på avstand. Vi snakker flere timer sammen hver dag, jeg får vite alt, har kontakt med vennene hans osv. De sender koselige mail innemellom og ser ut til å like meg veldig godt.

Han er den typen som har vært singel til han er nå 37, glad i storbrystede kvinner og ble henrykt da jeg fortalte jeg ville ha silikon innlegg (ikke akkurat responsen jeg ville ha fra ham) og nevnte at eksene hans hadde det og han var med dem og hjalp dem å få silikonpupper.. Jeg synes det er utrolig snålt sagt av ham.

Han har adhd itillegg og er utrolig glad i oppmerksomhet.

Jeg er lei av å føle meg dårlig, jeg vet det er annerledes når vi er sammen men jeg klarer rett og slett ikke avstanden og å være så paranoid...

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke med meg det første svaret her, noen som vil prøve å kopiere det og skrive det inn her på nytt ? :-)

HI

Skrevet

Det virker som du er i ulage ang denne situasjonen. Skjønner det etter å ha lest flere innlegg her inne som du har postet.

OK, hva med denne stripperen ? Har du spurt kjæresten din hva det var for noe ? Og hva for svar fikk du av han?

Dere har et avstandsforhold, det er ikke lett å være dypt forelsket og usikker og ikke kunne være sammen som et "normalt" kjærestepar! Da skjønner jeg at det kan dukke opp mye tanker som omhandler forholdet deres og hva kjæresten din gjør når ikke du er der.

Hva med denne dating siden ? Ga han deg et troverdig svar ?

Tror kanskje du har opplevd utroskap før, utifra hvordan du reagerer nå. Men for all del, hadde kjæresten min plutselig fått en melding fra en stripper på facebook og meldt seg inn på en datingsiden hadde jeg begynt å lure! Men, jeg hadde godtatt svarene hans og tatt de for god fisk som det heter.

Tror mye av problemet ligger i at du ikke kan stole på han og kværner hue ditt rundt med alle mulige scenario om hva som muligens kan være grunnen til alt.

Siden han sier han elsker deg og dere er lykkelige sammen synes jeg du burde gi deg selv en pause. Du hjelper ingen og mest av alt plager du egentig deg selv med å tenke for mye.

Hvorfor ikke sette deg ned med han neste gang dere er sammen og fortelle han hvorfor ting er vannskelig og hvorfor du har problemer med å stole på han ? Sikker på at han vil forstå deg!

Også var det silikonpuppene, er enig med deg i at der var et ivrig svar å gi! Han er i værtfall ærlig og innrømmer at han liker silikonpupper! Han om det. Kan også hende han var såpass ivrig fordi han vil du skal være lykkelig og vil vise at han støtter deg ?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke denne situasjonen fordi jeg har ikke vært der å lest mellom linjene.

Håper du finner ut av ting, HI. Ikke lett å ha det sånn!

Skrevet

Han har løyet mye, små løgner, han har innrømmet det

Først benektet han at han var på den datingsiden..

Han benektet a hun stripperen la ham til nyligen når det sto klart på facebook siden hans.

Han sa han skulle slette henne, det tok litt tid før han gjorde det.

Han har også sendt mms bilder av greien sin for å være "grei" men tok ham i at han hadde sendt gamle bilder og reagerte på at han tok vare på sånne bilder på mobilen.

Jeg tok ham også i begynnelsen av forholdet å kommentere på et bilde av en storbrystet kvinne som kalte seg selv for stripper på msn siden sin..

Når skal dette gi seg ? :(

Skrevet

om dere flytter sammen,du sier opp jobben din og får deg ny jobb...tror du dette kommer til å ende da?det tror ikke jeg.du kommer til å gå rundt med denne gnagende følelsen i magen hele tiden, konstant i beredskap og en behov for å snike inn på hans sider på nettet og mobilen slik at du får kontroll/oversikt over hva han gjør/ikke gjør.

vil du virkelig ha det slik?vil du virkelig få barn med en du ikke stoler på, samme hvor bra dere har det når dere er sammen?hva med all tiden dere IKKE er sammen,skal du sitte der som en forknytt engstelig sjel og vente på at det verste skal skje?

vær så snill å ikke få barn med det første om dere skal flytte inn,barn har ikke godt av å bli født opp i usikre forhold der mor er konstant engstelig...

ja du er forelska,men er dette virkelig mannen du leter etter?(håper for din del at svaret er NEI...)

Skrevet

Du vil sikkert ikke høre dette, men stol på magefølelsen din du!

Tror den prøver å fortelle deg at denne mannen ikke er til å stole på....

Hadde han vært virkelig glad i deg hadde han ikke lagt seg på en datingside etter èn krangel.....

Skrevet

Herregud for et mannfolk du har funnet deg da....

Høres lettere tilbakestående ut spør du meg!

Skrevet

Huff av meg.. De sier jo at et forhold bygges på troverdighet og gjensidig respekt.

Utifra det du skriver virker det som om han har vannskeligheter med å innstille seg selv på "forholdmodus"

Synes ikke måten han har svart på spørsmålene dine er tilfredstillende nok!

Ja, her må du virkelig i tenkeboksen. Skal du velge å fortsette å leve i uvisshet og kanskje få barn med en som gjør ting bak ryggen din?

Er du hysterisk ?

Lyver han .. osv..

Ingen her kan gi deg et fasit svar på hva som er best eller ikke for deg, dette blir bare synsing fra mitt ståsted.

Jeg ville droppet han. En mann som sier han elsker deg skal ikke ha behov for å yppe seg med andre kvinner.

Han gir ikke gode nok svar når du konfroterer han og han virker som en skikkelig "woman pleaser" dvs, han sier og gjør ting han vet du setter pris på hele tiden. Noen menn, sier ikke alle! Har tendenes til å misbruke det med å maskere evt utroskap.

Har du barn fra før av ? I såfall, vil du dra med deg ungen og flyttelasset til noen som du kanskje ikke kan stole på ?

Bare noen tanker rundt det svaret du postet meg.

Skrevet

Ja,

Hvis han er woman pleaser?

Hvorfor gidder han å bo sammen med meg, hvorfor vil han være sammen med meg og blir redd når jeg prøver å slå opp ??

Skrevet

Det vet jeg ikke svaret på. Er sikker på at han er glad i deg, mener det når han sier at han elsker deg.

Skrevet

være sammen med deg til han finner noe bedre?noen med større pupper?(herregud,ahr du hørt noe så tragisk!at han hjalp eksene sine med silikon??)

lista er egentlig lang...

hva sier magefølelsen din deg da HI?

jeg hadde aldri i verden klart å leve med en mann jeg ikke kunnet stole på,da hadde jeg dødd av stive stressmuskler tilslutt!

fatter ikke at du vil leve slik!

Skrevet

Når vi mistet barnet vårt, stilte han sykt opp og gråt og var helt ute av seg, han bryr seg om meg når jeg er syk, han lager frokost til meg hver dag når vi er sammen, han hjalp meg når jeg var så redd for å fly og klarte ikke å gå inn på flyet og støttet meg 100%, dette er noe ulikt de tidligere forhold jeg har vært i.

Han vil vi skal snakke om alle problemer som plager oss..

Men han ble lei idag, han orket ikke mer at jeg aldri stoler på ham og sånn har det vært fra dag 1, jeg leter etter feil hos ham. Jeg vil ikke gi opp enda, men jeg har blitt så utrolig såret i fortiden og vil bre beskytte meg selv. Jeg ble mishandlet av eksen brutalt og nesten drept og jeg har blitt voldtatt, dette vet han også... Jeg hr gått til psykolog osv. Men jeg er ekstremt sårbar enda :-( Kanskje jeg ikke klarer noe forhold?

Skrevet

Hi her igjen,

Jeg har ikke fortalt ham hele historien om hva som skjedde meg i min fortid, eneste han vet er at eksen min kom i fengsel pga meg...Burde jeg kanskje fortelle mer ?

Eksen min var sånn at jeg skulle ha flotte pupper, måttte ligne pamela anderson osv...

Skrevet

Etter det du forklarer så skjønner jeg godt du starter forholdet med å leite etter feil! Ikke rart i det hele tatt.. Etter alt du har vært igjennom.

Er nok kanskje der feilen ligger, ja. Mye mulig du overanalyserer alt han sier og gjør. Setter spørsmålstegn ved de minste ting som ikke krever en forklaring. Er ikke lett å gi et svar da.

Du leter hele tiden etter en ting å ta ham på, slik at du kan sitte igjen med følelsen at "fy faen for en idiot, jeg visste det" Men gjør det deg mer lykkelig ?

Sier ikke du skal la alt dette gå, fordi jeg synes nemlig ikke det! De tingene utifra slik du skriver virker mistenksomme, helt klart.

Akkurat de tingene må dere komme til bunns i sammen.

Og, at varsellampen går når han er ivrig på silikon fordi eksen din var slik er ikke rart. Er ikke sikkert han var så ivrig som du tenker.. men radaren tar overhånd. ALARM ALARM dette er en slik som eksen min!

Ja, du burde forklare kjæresten din alt, legg alle kortene på bordet!

Skrevet

Han sier han elsker meg som jeg er at jeg har en flott kropp, og at han vil elske meg om jeg ikke får falske pupper, han sier også at han vil jeg skal få falske pupper for å få mer selvtillit ...Jaja..

Skrevet

Ja, men der ser du jo! Problemet løst i silikonsaken!

Er mange menn som liker silikon, er ikke noe galt i det heller. Men når han sier at han elsker deg uansett og synes du har en flott kropp da må du virkelig stole på han på det! Og kanskje han var ivrig som jeg nevnte istad, fordi han vil at du skal få bedre selvtillit ? Det er jo ingen egoistisk handling i det hele tatt.

Ikke analyser dette mer. Prøv å roe ned huekjøret. Du kommer uansett ikke lenger ved å dvele på dette her inne! Snakk med kjæresten din :)

Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Tusen takk, jeg føler at jeg klrer ikke å tenke klart når jeg blir lei / sjalu osv, da kommer masse redsle fram, fra traumer og det jeg har opplevd.. Han sier jeg er en kvinne som trenger masse støtte og han vil bare passe på meg osv. Men jeg tolker alt så feil og blir hysterisk speiselt med avstanden ... Så spør jeg her inne og får masse forskjellige råd og blir enda mer forvirret :( Vet ikke hva som er magefølelse eller "frykt"

Skrevet

Frykt og magefølelse går hånd i hånd. Jeg vet ikke om jeg klarer å skille disse to.

Noen ganger har jeg en dårlig magefølelse på grunnlag av ingen ting kan det vise seg.

Du er nok en kvinne som trenger mye bekreftelse og lovprisning. Helt naturlig ettersom du har opplevd det værste enn kan i et forhold.

Mye av problemene ligger nok her, pluss avstanden dere har. Er sikker på at han elsker deg og ønsker å være der for deg.

Du må åpne deg for han, helt.. tømme lageret liksom. Så dere kan forstå hverandre bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...