Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 hva jobber dere som? Har 2-årig høyskoleutdanning i økonomi og adm. Jobbet i 10 år med både regnskap og lønn. Tenker litt på å etterutdanne meg mere inenfor økonomi. Men er usikker på hva jeg kan gå videre på. tenker litt på innenfor bank. Har dere noe tips?
Mjølkekua Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jeg er samfunnsøkonom og jobber som konsulent i et større konsulentselskap :-) du kan fint videreutdanne deg, men sørg for å gå på en skole som er litt annerkjent (det er som oftest der de rekrutterer fra). Hva med en mastergrad - BI/NHH? Lykke til!
Mjølkekua Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Er samfunnsøkonom (5 år) og jobber som konsulent i et større konsulentselskap. Hva om du tar en master i finans / regnskap? Gjør dette ved et nogelunde anerkjent skole. Er det en spes. Type jobb du vil ha, så ring og hør hva de anbefaler som utdannelse :-) lykke til!
Mjølkekua Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Trodde første innlegg ikke ble postet - sorry dobbeltsvar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå