Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Leser om dama som kjørte mannen sin som mest sannsynlig er deprimert, ut på gata (eller "natthjemmet"). Blir sjokkert, og for vondt bare av tanken, håper det er et tulle innlegg, men hun får jo en del støtte! Etter min mening er det da man som partner må ta tak og få personen man har valgt å dele livet og få barn med, med på beina igjen! - Nei verden er ikke alltid like enkel og rosenrød til tider, av ulike grunner. Av og til kunne jeg tenkt mannen min til dit pepper'n gror, men jeg skyller jo oss å prøve å jobbe oss igjennom det. Ikke minst er det viktig når man har fått barn! Er jeg bare gammel og konservativ eller er det flere enn meg som synes det er viktig å jobbe med et forhold om det butter i mot? -Psykiske problemer eller ikke....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jeg tenker at jeg aldri kommer til å dumpe mannen hverken pga fysisk eller psykisk sykdom. Men det er lett å si før man sitter midt oppi det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Helt enig med deg ! Synes man skal støtte partneren sin i sånne saker, depresjoner og har man glemt noe som heter å leve i onde og gode dager? Det er noe annet om mannen har vært utro, men når han er psysisk syk ?? Det er å gå for langt!!!!! Hvordan hadde kvinnene reageret om det var det motsatte, at en kvinne var dypt deprimert,fødselsdepresjon eller hva det kan være, og mannen kjørt henne ut på natthjem ? Mishandling hadde det nå blitt
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Personlig tenker jeg at dersom min kjære er utro eller blir direkte slem (verbalt/fysisk), så er det ikke et forhold jeg har lyst til å være i. Den fella har jeg gått i før. Var sammen med en mann som var utro i et halvt år, og fortalte helt sinnsyke løgner. Dersom det derimot skulle være depresjoner inne i bildet, ville jeg gjort alt som stod i min makt for å hjelpe henne på beina igjen. Først og fremst ville jeg skaffet profesjonell hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå