Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 "jeg er moren til Marius-hvem er jeg?" DET VET DU VEL BEST SJØL!!!!! Gjesp!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 He, he, enig. Mange som kjeder seg her inne i hvert fall!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Det er jo bare en test på om fordommene våre stemmer. Jeg har ihvertfall klare assosiasjoner om enkelte navn. Hvis noen kaller sønnen sin Ronny for eksempel, eller det "motsatte", Søren elle Hermann, tror jeg jeg kan tippe hva slags type person foreldrene er. Slike ting er det jo faktisk forsket på. Derfor er jeg også nysgjerrig om folk tipper rett om meg når jeg forteller hva min sønn heter. Så finner jeg ut om jeg er fullstendig forutsigbar.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Hehehe, bra sagt HI Mange som sliter med å finne seg selv her inne ja
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 De som lider av alvorlige personlighetsforstyrrelser sliter med hvem de egentlig er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå