Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 kjenner at denne kulda over lang tid bekymrer meg.en itng at det er vointer i norge og at det kan være kaldt,men ikke at det skal vær under minus 14 i langt over en uke!hva sljer med verden da?? noen ganger tenker jeg at det hadde vært bedre å bare dø,så slipper jeg å bekymre meg for framtida...jeg er ikke en selvmordskandidat,men jeg får slike morbide tanker når jeg lever i en verden det det er veldig mye dritt samt at klimaet,som vi ikke kan gjøre stort med,forandrer seg til det verre verden over. hva om vi i norge blir klimaflyktninger fordi vintrene blir ulevelige?da hjelper det lite å komme fra verdens beste land... stakkars barna mine,skulle aldri ha satt de til verden...
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Eh... du bør gå til legen. Selvmordskandidat er du sikkert ikke, men om dette innlegget er halvveis seriøst trenger du hjelp med virkelighetsforståelsen. Det er dessuten sjelden sunt for barn å bo med foreldre som tenker at de ikke burde vært født.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 ok,du skjønte ikke innlegget mitt
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Du får skrive et brev til Jens Stoltenberg... Husk på at det er var underskriften på klimaavtalen sprengkulda startet med! Det KAN bare ikke være tilfeldig!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Hahahaha! "Under minus 14 i langt over en uke". Hvor i landet bor du egentlig?? Her jeg bor(trøndelag) er det ikke uvanlig å ha en eller flere perioder om vinteren der temperaturen synker lavere enn -30. Dør ikke av den grunn! Take a chillpill.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 ..jeg bekymrer meg mer ang nordkorea enn for været egentlig
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Den store og banebrytende oppfinnelsen ELEKTRISITET og ikke minst sterk økonomi som gjør at vi har muligheter for å kjøpe ved til å FYRE MED gjør at jeg ikke er bekymret for hva temperaturene ligger på. Kaldt og lite morsomt å være ute, men herregud så godt å komme inn i varmen og kanskje ha seg en kopp kakao :-) Og ett lite råd på veien: Unngå patetiske katastrofefilmer og å lese Nyhetsspeilet så blir ikke små avvik så skremmende :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 jeg bor også i trøndelag. og vi er IKKE vant til å ha sprengkulde over lengre perioder,det er faktisk mot normalt.enkelte dager ja,men ikke over to uker og mer(tenkte bare å moderere meg litt fordi selv om værmeldinga melder iskaldt langts fram i tid så gjenstår det å se) klimaendringer er faktisk alvorlige ting selv om du ikke synes å tro det...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 -14 i over en uke er helt normalt her, selv om her faktisk ikke er så kaldt. Pr nå er der faktisk -5,3. Om du bor ved kysten så er -14 ganske kaldt, men der bor da folk i Sibir også. Vintrene i Norge er langt ifra ulevelige, men man må kle seg godt, og ta forhådsregler om man skal reise fra huset på vinteren. Etter innlegget ditt å dømme er du deperimert, og hvis dette er noe som tar mye av energien din bør du komme deg til lege.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 elektrisiter er fine greier det,men ikke når vannmagasinene ikke blir fyllt opp pga tørt vær.da må vi iallefall begynne å bygge atomkraftverk her til lands også
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 OM du mener at dette er utelukkende store klimaendringers skyld så har vi altså fått avkreftet påstanden om global oppvarming. Takk, nå slipper jeg å kjøpe meg el-bil fordi det er politisk korrekt )
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 nordkorea går det (til en viss grad) så snakke fornuft med,det kan man ikke med været...man har heller ikke kontroll på været.kanskje ikke så mye kontroll på nordkorea heller,men der er det jo bare å slippe inn en million soldater så er det over.DET kan man ikke med været...
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 Psykologmat i lange baner. Pluss at "hva skjer med verden da?" er oppbrukt av Folket.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #14 Skrevet 25. november 2010 du skjønner det 10:46 at global oppvarming ikke nødvendigvis betyr godt og varmt til oss alle vel?det betyr feks at golfstrømmen kan snu,og da sitter vi her i gode norge og fryser bendt ihjæl fordi det er pga golfstrømmen at vi faktisk kan bo så langt nord som vi gjør. så global oppvarming betyr ikke nødvendigvis ikke det det indikerer,det betyr "forandring til det værre"
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #16 Skrevet 25. november 2010 nei deprimert er ikke ordet,meget bekymret er vel det rette...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #17 Skrevet 25. november 2010 Norge har så mye gass at vi holder jo halve europa med energi :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #19 Skrevet 25. november 2010 Dumme innlegg krever dumme svar. Hilsen 10:46
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #20 Skrevet 25. november 2010 Her var det -27 i morrest, bor i nord-trøndelag! Helt normalt
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #21 Skrevet 25. november 2010 du trøndelagsjenta over... Vi pleier jo ikke å ha det så kaldt nå! - Først rett etter jul vi pleier å ha det langvarig kaldt her i trøndelag! Jeg husker jo faktisk fra jeg var liten (oppvokst på østlandet), det var jo helt vanlig at det var mye kaldere enn dette lenge... Tror grensa var -25 eller 30 før vi slapp å gå på skolen, alltid like spennende når vi sto opp :-P
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. november 2010 #22 Skrevet 25. november 2010 Tror ikke så masse på global oppvarming og det der tullet der. På 50 og 60 tallet i Norge var der like kaldt som nå og hvorfor skal jeg stole på disse metrologen som sier bla bla bla global oppvarming, HALLO, de klarer jo ikke å si hvordan været blir om 3 dager engang.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #23 Skrevet 25. november 2010 Før pleide jeg å tulle litt og si "global oppvarming my ass, jeg fryser fortsatt", det gjør jeg ikke nå lenger. Fikk vite av noen(husker ikke hvem) at global oppvarming egentlig er litt feil beskrivelse, siden det betyr at det blir varmere der det er varmt, mens det blir kaldere der det er kaldt... Og ja, det er en virkelig deprimerende tanke at det kommer til å bli lengre og kaldere vintere her i Norge Jeg planlegger allerede å emigrere til et varmere land når barna har flyttet hjemmefra og selv kan velge om de vil bli med eller ei. Kommer ikke til å takle de vinterne vi får her etterhvert pga vonde ledd, og sliter allerede med mye smerter pga kulden Selvfølgelig bør vi bekymre oss for klimaet, men jeg frykter at det allerede er for sent å snu prosessen, etter all hårsprayen på 80-tallet(er jo lov med litt svart humor og?)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #25 Skrevet 25. november 2010 Tror ikke så masse på global oppvarming og det der tullet der. På 50 og 60 tallet i Norge var der like kaldt som nå og hvorfor skal jeg stole på disse metrologen som sier bla bla bla global oppvarming, HALLO, de klarer jo ikke å si hvordan været blir om 3 dager engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå