Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Eller bare ripet litt i lakken, eller bare "kommer borti" noe uten større men? Har hendt meg to ganger den siste mnd. Føler vi har en stor og umulig bil, men mannen sier at det er meg som må "øve meg mer". Har bare hatt lappen i to mnd da, men allikevel....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Aldri. Har hatt lappen i 13 år straks.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg har kanskje skrapet og bulket og dunket o.l. 6 ganger de 10 årene jeg har hatt lappen. Kun en gang bilen kom ut av kontroll på glatta at det ble såpass smadret framme at den måtte til verksted for å bli kjøbar. Man blir vant med å kjøre etterhvert, tok 3-4 år før jeg slappet helt av in bilen. Trenger også noen dager for å blin helt komfortabel med bilen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 to ganger på en mnd??? Enig med mannen din, da er det på tide å skjerpe seg og øve. Slutt å tro at det sikkert går bra! Ny lapp eller ikke! Glad jeg ikke deler bil med deg. Jeg har vært borti en stolpe en gang (uten at det syntes på bilen!), det er det eneste på 15år!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Aldri vært ute for noe som helst. Har kjørt bil i 15 år.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Har hatt lappen i 16 år og har aldri bulket bilen noen gang, ingen riper og ingen "komme borti noe". Synes 2 ganger på én måned var mye ja...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Tydeligvis kun de som ikke har vært ut for noe som helst som velger å skrive. Det er ikke normalen ellers i samfunnet. Er vanlig i løpet av ti år å knuse en lykt, få riper felgen, ta borti en hekk med speilet o.l. når man har kjørt bil daglig over så lang tid. Vil nok tro du bulker bilen sjeldnere og sjeldnere etter hvert som du får mer trening.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Hadde du hatt lappen i mange år og aldri hatt uhell tidligere for så å komme borti noe to ganger siste mnd så skulle jeg ikke sagt noe. Da kan du bare ha vært max uheldig. Men du har hatt lappen i 2 mnd og allerede kommet borti to ganger?? Det vil si i gjennomsnitt en gang pr mnd. Da mener jeg at du ikke bare er "uheldig" men faktisk må du skjerpe kjøreegenskapene dine. Jeg hadde ikke turt å sittet på med deg jeg. Jeg hadde heller ikke parkert min bil ved siden av din bil på grunn av stor fare for at du da kunne bulket borti. Jeg har selv hatt lappen i 17 år og har skrapet borti en høy kant med bilen en gang på disse årene.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Har hatt lappen i 14år og har kommet borti noe like mange ganger som deg. En gang rygga jeg i noe, ble bare småriper heldigvis. Det er vel 13år siden.. Og en gang traff jeg en betongkloss da jeg skulle lirke bilen inn i en parkeringsluke. Det er kanskje 5år siden.. Så 2 ganger på 2mnd er mye. Enig med mannen din. Om du synes bilen er stor og umulig burde du kanskje ikke kjøre den.. Nytter ikke skylde på bilen...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 En gang, men det var en skikkelig bulk som krevde utretting og omlakkering. Sure penger på en helt ny bil...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Har hatt lappen i 6 år. Totalvraka en bil 3 uker etter oppkjøring, men etter det har jeg ikke vært borti noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Tre ganger på 2 år (siden jeg fikk sertifikat), men kun småting, ikke noe som har trengt å fikses på verksted.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 Var uheldig med at jeg faktisk klarte å lukke garasjedøren uten at bilen var helt inni en gang. Forøvrig ikke - har kjørt bil i 20 år. Har imidlertid blitt påkjørt 5 ganger - bakfra, ikke overholdt vikeplikt, mens jeg sto parkert osv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå