Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Vil ikke ha sånne billige apotekgreier, synes de legger utenpå ansiktet som en hjelm og det ser ut som jeg har klint meg inn med smør resten av dagen. Så er de noen som har noen anbefalinger? Vil gjerne at den skal ha masse fuktighet da jeg sliter med veldig tørr ansiktshud om vinteren og så vil jeg gjerne at den trekker fort inn i huden.
Multimamma<3<3<3 Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Propoliskrem fra Forever Living.no. Inneholder ikke vann og er super kuldekrem. Kanskje ikke den beste kremen som dagkrem, men nattkrem super. Brukte den som kuldekrem til gutta i bhg.
Trollemor75 Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Keg bruker kun økologiske produkter fordi jeg har funnet ut at mineraloljer ikke gir like mye fuktighet som vegetaliske oljer. Huden min reagerer i hvert fall bedre på det siste. Jeg liker godt Dr Haushka krem med rosen og Melvita produktene, særlig kremen med rosen (rosen er fra for sært hud). Dr Haushka finner du i Norge, litt usikker på Melvita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå