Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg begynner å bli syk. Startet med halsvondt og tett nese. Nå idag har jeg også begynt å bli kvalm. Jeg er aldri kvalm, og sist jeg hadde spysyka er for snart 14 år siden, så dette føles ganske uholdbart ut for meg Men uansett.. Nå sitter jeg her og føler meg på randen til å spy. Slik har det vært de siste timene, og det er forferdelig ubehagelig. Har prøvd å sette meg med doskåla de gangene det føles som at NÅ kommer det, men det kommer ikke. Får noen sure oppstøt innimellom, men det kjennes ut som at lukkemuskelen min gjør jobben sin litt for godt, for det stopper der. Jeg er fristet til å stikke fingrene i halsen for å bli ferdig med det. Vil bare spy så jeg slipper denne kvalmen. Men det jeg lurer på, vil det hjelpe i det hele tatt tror dere? Eller vil kvalmen fortsatt være der uansett? Håer det er noen andre sjeler som er våkne i natten som kan svare. Takk
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Om du ikke er bedre så rør ut en kvart teskje malt ingefær i et halvt glass vann og drikk det. Det kan lindre kvalmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå