Tøysetipp Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg er så lei av eksen/barnefar sin situasjon. Som har blitt sammen med en felles venninne. Hennes barnefar har kommet så grove trusler mot ham (min barnefar) at de gikk til anmeldelse. Hvorav vår datter var involvert. Ganske graverende hvor han skrev at han skulle bruke alle midler for å felle ham, og såre han, der han følte det mest. Han hadde ingenting å tape lenger etc. Og vår datter ble nevnt i en senere melding. Konfliktrådet mente også at vår datter ble truet. Denne eksen er en psyk mann som mange ganger har prøvd å ta sitt eget liv, og som ikke er til å stole på. Jeg har det så vanskelig med å sende henne til ham, nå. Hun skal dit neste helg, og jeg kjenner jeg ikke klarer det. Er redd om henne. Og jeg stoler ikke på den andre mannen. Jeg vet jo at han er spik spenna galen.
Gjest Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Så utrolig ekkelt! Hva sier eksen din om dette? Kanskje han synes det ville være tryggere å ha samvær hjemme hos deg (om det lar seg gjøre?) eller et annet sted enn hjemme hos ham? Snakk med eksen din og så håper jeg at dere kan løse samværet. Far synes sikkert også at det er en ekkel og utrygg situasjon. Jeg vet at jeg ville aldri sendt barnet mitt inn i en situasjon der hun var truet og kunne risikere å komme til skade. Så du har all min støtte om du velger å holde tilbake og jeg vil tro at far også støtter dette for en periode til ting kanskje roer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå