Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg skulle være surrogatmor for et nært familiemedlem ,men har blitt gravid selv , ikke planlagt ,men veldig gledelig . Planen var at dette fam medlemet skulle komme til oss i morgen og vi skulle snakke om hvordan vi skulle gjennomføre surrogatprosessen. Jeg hadde tenkt til å fortelle dem at jeg er gravid i morgen. Nå viser det seg at de har fått vite at jeg er gravid og at de er glad på mine veiene ,men skuffet på sine. Jeg skjønner veldig godt at de er skuffet ,jeg var deres siste sjangs for å få et barn og de kan ikke vente et år . Så nå sitter jeg her og er glad for at jeg er gravid, men har dårlig samvittighet for at jeg ikke kan gi de ett sårt etterlengtet barn. Som jeg hadde gledet meg til å gi dem .
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Bullshit. For første gang sier jeg dette her inne, til tross for mange merkelige og lite troverdige innlegg. Ingen normalt oppegående mennesker i Norge velger å være surrogatmor når det ikke er lov.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Ha ha ? Det er flere i Norge som har vært surrogatmor ! Det er ikke lov å utføre i Norge ,men det er ingenting som sier at det IKKE er lov å dra til utlandet å gjøre det .... HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 men det blir vel en helvetes adopsjonsprosess for damen som skal ha barnet da. i norge er det slik at den som føder barnet er moren. samme hvem som eier egget.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Hva om barnet fødes i utlandet da?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Jeg gir bare faren til barnet full foreldrerett også må kona til pappaen søke om stebarnsadopsjon . HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå