Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 og er den høy nok? Jeg er 1.80 og har ryggtrøbbel. Må ha en vogn jeg kan gå oppreist og trille
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Tror de fleste vogner har justerbare håndtak. Vi har easywalker. jeg er 170 og justerer håndtaket til min høyde og mannen er 180 han justerer det opp.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 TFK joggster twist. Den er behagelig å trille på for oss begge -jeg er 1.79 og far er 1.90.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Valgte Emmaljunga Edge Duo. Ikke bare fordi håndtaket kan justeres en god del, men også fordi liggehøyden til babyen ikke er i knehøyde, sånn som så mange andre vogner. Fatter ikke hvorfor babyen skal ligge så lavt ned, det innbyr jo til ryggplager for oss som må bøye oss så langt hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Jeg endte opp med emmaljunga Edge duo med sportsunderstell. Teleskopstavene er geniale; da kommer får man god plass til å gå rett i ryggen og stege ut. Takk til dere som svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå