Gjest SweetMommy <3 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 jeg ligger helt i ro men har uansett regelmessige kynner...er dette normalt i uke 30?
Nr. 5? Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 om det varer over timer tror jeg at jeg ville tatt en tlf til føden og hørt om de ville sjekke det. Med min 2. startet fødsel i uke 30 og da stoppet de den. Da var jeg ikke klar over at jeg hadde rier selv, jeg trodde det var sterke kynnere. Ikke for å uroe deg, men når det blir regelmessige så ville jeg tatt en tlf om ikke annet Lykke til
Anne Grete lykkelig 3barnsmor Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap. Det begynte i uke 34. Hadde regelmessige kynnere med 5 min mellomrom i 3-4 timer, for så å ta en times pause før det var igang igjen. Sånn holdt det på til gutten kom 6 dager ETTER termin... Dette var helt pyton. Vonde kynnere. Utrolig utmattende. Får håpe dette er bare forbigående for deg så du slipper å slite resten av tida! Men som hun over her, ta gjerne kontakt med føden. Jeg gjorde det maaaange ganger, for jeg var jo overbevist om at ting var igang...
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Det har stoppet opp nå men sov dårligt i natt=( jeg er veldigt plaget med masse kynner nå og men ikke sånn regelmessigt som det var igår kveld. Men har sånn vond stikkende følelse nere vid skambenet som og er utroligt irreterandes å gå med=( Det kjipe er at mannen drar i nordsjøn i morgon så håper no virkeligen at den lille i magen håller seg der inne en god stund til=) Tusen takk for svar=)
AngelWichBaby Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Jeg ville tatt 2 paraceter og lagt meg etter en go dusj .. hvis det ikke ga seg da hadde jeg ringt føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå