Gå til innhold

Dritt nabo!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabon kom på døra nå og kjefta fordi jeg måtte jo skjønne at jeg ikke kunne la babyen sove ute hele døgnet. Han ligger ute i vogna på verandan nå men jeg har jo tenkt til å ta han inn før vi legger oss. Men han liker å sove ute og bare skriker om jeg legger han i senga. hva skal jeg gjøre liksom??? La han skrike hele natta. Nabon har ikke en dritt med dette å gjøre. Kan ikke folk bry seg om sine egne problemer?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan visste naboen det? Hadde hn liksom vært oppe på verandaen og set inn i vogna så han visste at babyen lå der hele dagen? Uansett har ikke naboen noe med det og jeg håper du sa skikkelig i fra så det ikke gjentar seg.

Skrevet

Hva ligger temperaturen på der du bor? Hvis det er veldig kaldt, synes jeg faktisk det er bra at folk gir beskjed...

Skrevet

Det var en sær ting å gjøre. Her sover baby også ute. Godt med frisk luft:D

Sær nabo!

Skrevet

Syns du har en bra nabo! Det er rett og slett for kaldt å ha barn ute hele natten og ærlig talt, tør du å sove når din unge er ute?

Sover barnet ikke i senga foreslår jeg at du ta inn vogn på soverommet og åpner vinduet på gløtt, det må da holde.

Skrevet

Tror jeg også hadde reagert litt om jeg var naboen.....sorry

Skrevet

Hvordan kan naboen vite om barnet er i vogna eller ikke? Og om du har hatt barnet inne i løpet av dagen eller ikke. Hele døgnet... merkelig nabo du har.

Skrevet

du må lese det jeg skriver da. sier jo at jeg tar han inn før jeg legger meg. så han er ikke ute hele natta i det heletatt!!!!!!!!! Naboen kan se vogna fra sin veranda så han hav vel fulgt med da

Skrevet

bor i oslo så er vel minus 7 eller no

Skrevet

Dette har naboene ingenting med!!!!!

De fleste småbarna jeg kjenner sover best ute i vognen sin, og jeg ser til stadighet her naboene trille rundt på sine små både kl 7 på morgenen og kl 22 på kvelden.

Husker hvor mye vi slet når hun ble urolig på kvelden også, herregud så godt det var å ha vognen da.

Så lenge du føler med på at hun ikke blir for kald, så spiller det da ingen rolle når på døgnet babyen er ute. Naboen hadde gått over grensen min ihvertfall hvis noen hadde våget å si noe sånt!!!!

Skrevet

Tar du han inn, så skriker han vel hele natta da. Best å ha ungen utendørs så man slipper bråket og får sove i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...