Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 alder så vil jeg tippe rundt 20-22, ser også for meg at du er alenemor og far har samvær eller ikke stiller opp i det hele tatt, ser også for meg du holder på med utdannelse eller jobber en plass uten utdannelse. tipper jenta de er søt og lita som bort blir dillet opp i rosa,lilla og med noe glitter og slikt, alt ettersom hva dere skal;)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Du går på overgagsstønad og er under 25 år. Du har ingen utdannelse og kommer fra et skilsmissehjem.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Du er ikke eldre enn 26. Jenta de er ikke noe gutte-jente, men blir kledd opp i rosa rosa og rosa, og glitter og stas. Du har ingen lang utdannelse, men har en jobb du trives i. Har mange venner. Er ikke sammen med barnefar. Og du er ganske jålete av deg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Dame på 35 år. Var lenge sammen med barnefaren, men det er slutt nå. Michelle er rundt 7 år og ei tøff guttejente
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Hun jeg kjenner som har et datter som heter michelle har brunt hår, ikke lang, og hun og barnefaren bor i et hus som det har vert en del kluss med, de er gift. Michelle er ei nydelig jente med litt rødt hår og er ikke over 5 år
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 Du er rundt 25, ingen utdanning, du hadde vært sammen med faren til Michelle i ca 15 minutter da du ble gravid, og dere er ikke sammen lengre. Bruddet var ganske stygt og faren prøver nå å få omsorgen for henne. Ikke minst fordi du nå venter et barn til med en ny mann som du heller ikke hadde vært sammen med stort lengre før du ble smelt på tjukka. To råd til deg dersom dette stemmer: Det er noe som heter prevensjon, du får det ved henvendelse til legen din. Og når neste barn kommer, gi ham eller henne et litt mindre belastet navn.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Tipper du er i førtiårene! Dattera di begynner å bli voksen, og det var et "eksklusivt" navn noen år tilbake.....Michelle er nå alenemor og henger på dib.................
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Du har vokst opp med bladet "Det sanne" som nær følgesvenn og elsker romantiske drama. Du er over 30 år og jobber med mennesker. Du er gift med en traust og stabil og snill mann og dere bor trolig i en enebolig. Dere har mer enn et barn:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 I midten av 20-årene, lav, litt rund, rødt hår og fregner. Kommer litt utenfra byen, men bor i storbyen med barnefar. Ingen utdannelse, men jobber med barn. Eller i begynnelsen av 20-årene, høy, mørkt hår, slank. Kommer fra storbyen, men bor litt utenfor. Er sammen med barnefar, men snylter på staten. Ingen utdannelse, går hjemme med barnet/-barna. Slik er mødrene til de barna jeg vet om som heter Michelle ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 35 år, med bleika hår og mørk ettervekst. Jobber som assistent i kommunen eller på butikk. Du liker også navnene Jeanette, Jeanita, Vanessa, Melissa...
Gjest Moderator Skrevet 25. november 2010 #15 Skrevet 25. november 2010 Slettet. Svar på sletta innlegg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #17 Skrevet 25. november 2010 Eh...dette er jo veldig kjedelig hvis man ikke får tilbakemelding fra Hi så man vet om det stemmer!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #20 Skrevet 25. november 2010 HI her Tja..Hvor skal jeg begynne? Jeg er i 20-årene, har vært sammen med mannen min i 5 år, og vi er fortsatt sammen. Er påbegynt min utdannelse (universitet). ...og jeg er tydeligvis LAVSTATUS!:-p Dagens oppmuntring gitt ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #21 Skrevet 25. november 2010 ...hi igjen Og forresten så er jeg slank, lav og pen;-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #22 Skrevet 25. november 2010 ...og en ting til: Jeg har styrt unna nesten alt som har med rosa å gjøre. Hun har vel kanskje 4-5 klesplagg som er rosa. Og nei, glitter og annet "kliss" er heller ikke noen favoritt her i gården :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå