Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg er så glad i svigerforeldrene mine! Ser de ikke så ofte pga avstand, men ca. 1 gang i måneden. Svigermor og jeg stikker på shopping sammen, og da er hun ofte kjempesnill og kjøper et par plagg til babyen. Svigerfar og jeg kan diskutere til langt på natt (hyggelig, interessant diskusjon). Nå som jeg er gravid ringer de sambo hele tiden og spør hvordan det går med meg. Og når de møter meg kjenner de på magen og forteller at de tenker på meg og magen hele tiden. De har spart på masse ting fra når sambo var liten og vi setter stor pris på å få bruke de tingene til våre barn. I tillegg kjøper de endel som vi trenger, som eks. stellebord og lekegrind, og det setter vi jo også veldig stor pris på. Jeg er heldig som har så flotte svigerforeldre, men vårt forhold er nok også bra fordi jeg biter i meg om det er noen uenigheter. Det vil det jo alltid være, men ingen som har vært så ille at jeg ikke har kunnet overse det Ettersom det er sååå mange innlegg med fæle svigerforeldre ville jeg bare skryte litt av mine
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Kjempeheldig;) Jeg hadde slike svigerforeldre sist og trodde det var bare tull og "steriotypisk" og ha problemer med svigersene.....så ble det slutt og jeg fikk ny samboer så ble det andre boller:( De virket helt ok først (men det gjør vel alle) men etterhvert så oppdaget jeg at dem var langt fra så hyggelige:( Baksnakker meg og samboer, og de skal alltid overprøve ting vi bestemmer i.h.t barnet.....ikke kult. Så nyt forholdet til dine svigers. Hilsen en som savner xsvigers og da spesielt svigerfar som døde brått:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå